Jag kollar på femman!
men har inte köpt abonnemang. Var har ni köpt?
Jag läste om eurosport och Dplay.

Med dplay kan du streama samtliga kanaler som visar OS. Det är bara jag som har problem med att Eurosport hackar. Obs, vill du kunna titta i efterhand på Eurosport måste du använda eurosportplayer. Med dplay premium kan du bara se allt 'live'
 
Med dplay kan du streama samtliga kanaler som visar OS. Det är bara jag som har problem med att Eurosport hackar. Obs, vill du kunna titta i efterhand på Eurosport måste du använda eurosportplayer. Med dplay premium kan du bara se allt 'live'
aha. eftersom sändningarna sänds mitt i natten ibland så funkar inte bara live.
 
Nu sitter jag och tittar. Eurosport finns på morsans tv :p (fast de har säkert en miljard olika kanaler som vi inte har...)

Just nu åker de skidor, marken är jättebucklig och mitt i allt hoppar de och gör något trick också. Jag vet inte alls vad den tävlingsformen kallas, men det ser sjukt jobbigt ut!

----
Tillägg: "Freestyle puckelpist" kallas det visst :angel:
 
Är fortfarande så förbannad att NHL inte är med att det tagit bort mycket av glädjen men förhoppningsvis så infiner den sig. Med BBC kommentatorer så ska jag kolla konståkningen. Sedan blir det hockey. Ska bli kul att lyssna på Peter Forsberg. Och att se vad unge Rasmussen Sahlin kan göra.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Med ett par dagar kvar innan transferfönstret inför OS stänger är det hästbytartider i ridsporten. Senast i raden är svenskägde...
Svar
0
· Visningar
152
Senast: Gunnar
·
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 930
Senast: Fiorano
·
Småbarn Såg att de har beslutats om att från och med 1/7 2024 kan föräldrar överlåta 45 dagar (tot. 90 dagar) per barn till någon annan som inte...
Svar
16
· Visningar
769
Hemmet 3e tråden relaterad till hemmet och vi har inte ens flyttat in... 😅 men den här är lite generell också. Jo, jag läste nyligen (jag...
Svar
1
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hundrädda
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp