Kommer se längd och skidskytte närmaste veckan. Men jobbar och får se det inspelat i efterhand. Vilket innebär att jag måste hålla mig ifrån nyheter, sociala medier och denna tråden hela dagarna för att det ska bli spännande att titta på. Kan bli lite småjobbigt...
 
Konstaterade precis att en enda sport jag vet att kan vara intressant alltid kommer vara mitt i natten... (Konståkning). Kul. Hoppas de visar lite på tv ändå. Ska det bara vara skidor och hockey så blir det tråkigt för mig.
 
Av två dåliga alternativ tycker jag det är rätt att SvT inte har OS.
Det kostar såna sanslösa pengar numera och jag tycker det är bra att SvT har råd att ha andra program också.
Jag håller med. Tycker inte det är hela världen att att SvT inte sänder. Man får lösa det på andra sätt. :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Med ett par dagar kvar innan transferfönstret inför OS stänger är det hästbytartider i ridsporten. Senast i raden är svenskägde...
Svar
0
· Visningar
159
Senast: Gunnar
·
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 265
Senast: Fiorano
·
Småbarn Såg att de har beslutats om att från och med 1/7 2024 kan föräldrar överlåta 45 dagar (tot. 90 dagar) per barn till någon annan som inte...
Svar
16
· Visningar
830
Hemmet 3e tråden relaterad till hemmet och vi har inte ens flyttat in... 😅 men den här är lite generell också. Jo, jag läste nyligen (jag...
Svar
1
· Visningar
389
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp