Kollar också på Jessicas och Anjas studio. Astråkigt inslag där de recenserar truppernas kläder.
 
Med dplay kan du streama samtliga kanaler som visar OS. Det är bara jag som har problem med att Eurosport hackar. Obs, vill du kunna titta i efterhand på Eurosport måste du använda eurosportplayer. Med dplay premium kan du bara se allt 'live'

Ni andra som har koll. Vad är bästa alternativet om man bara har 1,2 & 4:an och ett mobilt bredband som laggar så att man inte kan streama? (vi skulle ha hunnit få fiber, men den har blivit försenad ... :( ) Missar man hela OS då eller finns det något sätt att se något??? Tycker att det är skitelakt, OS borde gå på 1.an eller 2:an.
 
Ni andra som har koll. Vad är bästa alternativet om man bara har 1,2 & 4:an och ett mobilt bredband som laggar så att man inte kan streama? (vi skulle ha hunnit få fiber, men den har blivit försenad ... :( ) Missar man hela OS då eller finns det något sätt att se något??? Tycker att det är skitelakt, OS borde gå på 1.an eller 2:an.
Jag köpte Dplay Premium...men är ledsen och besviken över att inte kunna se repriser. Jävla idioti. :mad:

Jag håller med dig om att OS borde gå på SVT, men med samma tekniska play-möjligheter som Viasat erbjöd för 4 år sen.
 
Med dplay kan du streama samtliga kanaler som visar OS. Det är bara jag som har problem med att Eurosport hackar. Obs, vill du kunna titta i efterhand på Eurosport måste du använda eurosportplayer. Med dplay premium kan du bara se allt 'live'
Inte bara du som har hackig sändning via Dplay.
 
Jag älskar OS. Mer än mycket annat. Mitt övriga liv pausar dock inte så jag ser mycket i efterhand. Sover ännu färre timmar än vanligt och vid behov tittar jag på upp till tre skärmar samtidigt.
Jag har box med hårddisk och det är en förutsättning.
 
Inte bara du som har hackig sändning via Dplay.

Jag misstänkte det trots att kundtjänst försökte påstå att det bara var jag som hade problem och att min dator inte räckte till, vilket är totalt BS. Löjligt nog har jag insett att jag bara betalar för att höra Peter Forsberg kommentera hockeyn :crazy: Kommer hitta en kanadensisk stream (TSN) för hockey eftersom jag gillar deras kommentatorer och experter. Och som sagt BBC för resten. Så länge de nu inte stryper min VPN. :nailbiting: Ah, nej jag kommer se längdskidorna på svenska.
 
Ni andra som har koll. Vad är bästa alternativet om man bara har 1,2 & 4:an och ett mobilt bredband som laggar så att man inte kan streama? (vi skulle ha hunnit få fiber, men den har blivit försenad ... :( ) Missar man hela OS då eller finns det något sätt att se något??? Tycker att det är skitelakt, OS borde gå på 1.an eller 2:an.

Konstigt, när jag bara hade mobilt bredband så laggade det inte när jag streamade, det enda var väl att det åt upp potten snabbt men det var bara 300mb hastighet. Iofs så körde jag trådat till datorn vilket jag misstänker stabiliserade det lite. Är det alla streamar som laggar? Har du kollat med din ISP om du kan betala för att få bättre hastighet bara över OS om du betalar för det? Vissa streamar laggar ju mycket mer. Kör svtplay som någon slags baseline. Vad jag upptäckt är också att det spelar mycket stor roll vilken webbläsare du använder och vilka inställningar den har. Och inställningarna på datorn.

Tyvärr blev det väl aldrig något av rättsfallet i EU om att stora sportevenemang som OS, VM i fotboll osv måste vara tillgänlig för alla via statlig tv. Men håller med dig, saknar bittert svt :mad:
 
Men what da fuck, vad har de på sig på huvudet? Det är möjligt att det är baserat på korensk vinterklädsel men nej, bara nej :laugh:
 
Holland ser ut som kloner, fruktansvärt fula kläder Norge har. De ser ut som alla fryser rumpan av sig! :rofl: Jag älskar alla små udda länder. Som alpinåkaren från Östra Timor :rofl:
 
Konstigt, när jag bara hade mobilt bredband så laggade det inte när jag streamade, det enda var väl att det åt upp potten snabbt men det var bara 300mb hastighet. Iofs så körde jag trådat till datorn vilket jag misstänker stabiliserade det lite. Är det alla streamar som laggar? Har du kollat med din ISP om du kan betala för att få bättre hastighet bara över OS om du betalar för det? Vissa streamar laggar ju mycket mer. Kör svtplay som någon slags baseline. Vad jag upptäckt är också att det spelar mycket stor roll vilken webbläsare du använder och vilka inställningar den har. Och inställningarna på datorn.

Tyvärr blev det väl aldrig något av rättsfallet i EU om att stora sportevenemang som OS, VM i fotboll osv måste vara tillgänlig för alla via statlig tv. Men håller med dig, saknar bittert svt :mad:

Men VAD ska jag i så fall streama??? Som är öppet? Kan jag se 5:an, menar du?
 
Gillade verkligen ceremonin. Fyrverkeriet var helt :love: och dronerna :eek: helt otroligt vad de kan.

Jag hejjar på några av de holländska skridskoåkarna och hoppas att jag kan se curling skidhoppning alpint och bobsleigh men har inte tittat på programmet, tänker sätta mig i soffan så ofta jag kan och sticka och se på OS.

@Miran finns det inte en massa live på Eurosport hemsidan?
 
Gillade verkligen ceremonin. Fyrverkeriet var helt :love: och dronerna :eek: helt otroligt vad de kan.

Jag hejjar på några av de holländska skridskoåkarna Och hoppas att jag kan se curling skidhoppning alpint och bobsleigh men har inte tittat på programmet, tänker sätta mig i soffan så ofta jag kan och sticka och se på OS.

@Miran finns det inte en massa live på Eurosport hemsidan?

:crazy: Har inte kollat, jag har bara ägnat mig åt att sura. :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Med ett par dagar kvar innan transferfönstret inför OS stänger är det hästbytartider i ridsporten. Senast i raden är svenskägde...
Svar
0
· Visningar
153
Senast: Gunnar
·
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 972
Senast: Fiorano
·
Småbarn Såg att de har beslutats om att från och med 1/7 2024 kan föräldrar överlåta 45 dagar (tot. 90 dagar) per barn till någon annan som inte...
Svar
16
· Visningar
769
Hemmet 3e tråden relaterad till hemmet och vi har inte ens flyttat in... 😅 men den här är lite generell också. Jo, jag läste nyligen (jag...
Svar
1
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp