OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.

Mirre

Trådstartare
Snart fullt i den andra så startar en ny nu :) :banana:

Håller på lagar mat vilket känns som det tar evigheter.
 
Sv: OT tråden nr 14

Väntar fortfarande på mina föräldrar... Tar säkert extra tid för jag bad dem ta med rött från systemet (med beskrivningen "det var vargar på etiketten")
 
Sv: OT tråden nr 14

Då kan det nog ta lite tid. Tycker att systemet är jättesvårt att hitta på, kan förvisso bero på att jag typ aldrig är där.
 
Sv: OT tråden nr 14

Vad heter vinet? Behöver lite vintips, ska på grillfest den 28/6.

Lite mat kanske man skulle fixa, ska hem till pappa sen ikväll och fira lillasyster. Hon blir 17 år:eek:
 
Sv: OT tråden nr 14

Jag jobbade på några olika system i värmland under några veckors tid, då lär man sig! Sen köpte man med sig hem då oftare.

Missel: Jag kommer inte ihåg, men skriver så fort flaskan kommer:)
 
Sv: OT tråden nr 14

Någon som har något monstertips för frissigt hår? Hatar mitt hår ibland.:mad: Fast klippa av det kan man inte göra.;)
 
Sv: OT tråden nr 14

Sist jag var där så hade de möblerat om med. Fast cidern brukar inte vara så svår att hitta. Har inte vidgat mina vyer så mycket längre än. ;)
 
Sv: OT tråden nr 14

ÅH JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRKYLD.

Fy fan vad jag hatar det här!! är snorig, hostig, har ont i bröstet och har noll energi. känner mig genomäcklig och SÅ less på att ligga på soffan.
 
Sv: OT tråden nr 14

Lider med dig. Att vara sjuk är det värsta som finns. Hoppas det det blir bättre snart.
 
Sv: OT tråden nr 14

Gör så!


Borde göra ngt vettigare än att ligga i soffan och spela på mobilen...
 
Sv: OT tråden nr 14

Har inga :p

Ska äta jordgubbar på jobbet på fredag :p

Äter kyckling o potatissallad.
 
Sv: OT tråden nr 14

De jag köpte var jättefina :D Men nu är de slut :( Och håller med dig, man kan inte äta för många jordgubbar!
 
Sv: OT tråden nr 14

Jag brukar använda en hårolja från Kérastase som heter "Elixir Ultime" (guldig förpackning). Jag tycker att den fungerar väldigt bra på mitt hår iaf. Jag upplever inte att håret känns fett av den, utan bara att det blir lite glansigare och mindre frissigt. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 490
Senast: Sirap
·
Mat Vad finns det för hjälp att få som vuxen/medelålders med selektiv ätstörning. Har varit inne på 1177 där selektiv ätstörning tas upp...
2
Svar
23
· Visningar
2 941
Senast: manda
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
829
Senast: mamman
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 227
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp