Bukefalos 28 år!

OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Ååh, vad gott med jordgubbar!! Jag åt ett par stycken igår på jobbet, men nu blev jag väldigt sugen igen! :d
 
Sv: OT tråden nr 14

Jag klippte mig i maj, ska klippa mig i slutet av juni. Vill ha håret ganska kort nu under sommaren.
 
Sv: OT tråden nr 14

Jo, verkligen på tiden! :p
Mitt hår är rätt långt och tack och lov syns det inte alls speciellt mycket att det var så väldigt länge sedan jag klippte mig! :)
 
Sv: OT tråden nr 14

Lupi Reali hette vinet! Fick två flaskor, vi som inte ens kan dela på en utan att bli stupfulla, kommer nog ha vin nu ett tag:p
 
Sv: OT tråden nr 14

Jag slår dig! Jag klippte mig senast september 2011 :o:o:o

Nu vågar jag inte gå till frisören, med tanke på hur jag blev behandlad förra gången. Då hade det gått ett år sedan senaste klippningen så jag vågar inte tänka på hur en frisör skulle reagera nu :crazy:
 
Sv: OT tråden nr 14

Herregud vad ni skriver :p
Startade tråden idag och redan 2 sidor.

Jag borde också klippa mig, är väldigt länge sedan nu.
Just nu ligger jag på svärföräldrarnas soffa och slöar :p
 
Sv: OT tråden nr 14

kl

Har käkat inne hos svärisarna, borde egentligen ta och börja laga semifreddon men har huvudvärk.
 
Sv: OT tråden nr 14

Men fy, så ska de ju inte göra! :mad: Kan du inte ringa till någon och berätta att du har frisörfobi och att du därför klipper dig sällan? Alternativt klippa själv, fanns någon tråd om det förut här på buke? :)
 
Sv: OT tråden nr 14

Nej, jag blev så paff när jag var där så jag reagerade tyvärr inte. Först när jag kom hem blev jag förbannad :p

Jag måste ju klippa håret, skulle gärna klippa själv men det känns som att jag skulle behöva få ganska mycket slitet bortklippt av någon som kan lite mer så kan jag fixa topparna själv sedan. Tänkte jag skulle hitta någon som kan gå med mig :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 246
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 604
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 301
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 365

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Fästingmedel på innekatt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp