Bukefalos 28 år!

OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Sov gott fryckan :)

Ska också sova snart, om en stund, när jag har spelat klart :angel:
Har alla fall tränat idag *nöjd över mig själv* :D
 
Sv: OT tråden nr 14

Åh mens:banghead:
Men var ganska väntat och skönt också att jag inte behövde äta upp alla sockerpiller innan den kom.

Jag och mini har bakat tårta, han har börjat tycka att det är äckligt med kladdiga saker på händerna så han ville inte slicka av vispen och blev bara arg när han fick smet på händerna:p
 
Sv: OT tråden nr 14

De snyggaste?

kl
Nu lyckades jag spruta parfym i ögonen och ansiktet, så går det när man inte kollar var hålet är
 
Sv: OT tråden nr 14

Vad roligt att beställa nya skor, men man brukar kunna ha lite beslutsångest över färgvalet. Jag köpte röda Converse senast. :)

kl

Jag har träningsvärk idag. Förstår inte riktigt hur det har gått till när jag inte har kunnat träna speciellt hårt alls med tanke på mina förkylningssymtom. :confused:
 
Sv: OT tråden nr 14

Kanske musklerna blir mer ansträngda om du är förkyld?

Kethes: Mens är drygt som tusan.

Missel: kul med nya skor :)

Någon som kan ge lite råd om en sak?
Blir väldigt väldigt kortfattat nu, men har en närstående som är helt isolerad av sin sambo. Vi får och kan inte kontakta X, partnern kontrollerar ALLT. Vi kan inte ringa eller messa på X mobil, de har nåt märkligt familjekonto så sambon ser precis allt. Så vi får långa, elaka och riktigt sjuka mess från sambon om vi hör av oss till X. Vi kan inte skriva mail eller brev för sambon har kontroll på det också.

Den här sambon är milt sagt inte riktigt klok.
Snarare spritt språngande galen . Vi kan inte åka dit för då låser de in sig i huset.
X barn har flytt till sin andra förälder för de är så rädda för sambon.
De får knappt gå ut när de är hos X och måste smyga över till grannen för att kontakts sin andra förälder.
Vi har polisanmält men inget händer, soc är inkopplat.
Men frågan är, hur kontaktar man X?
H*n vill ha kontakt med oss, men får inte för sin galna sambo.

Möter man dem på affären tex hugger sambon tag i X och drar iväg.
Hjälp? Vi står helt maktlösa känns det som
 
Sv: OT tråden nr 14

Fy vad hemskt:( Jobbar inte sambon eller x? Jag hade sett till att antingen möta sambon på jobbet eller åka hem till dem när x jobbar
 
Sv: OT tråden nr 14

Ja det är en vidrig situation som tar knäcken på oss allihop, barnen framförallt.
X har jobb men är nästan aldrig där, så frågan är hur länge h*n har det kvar.
Sambon är föräldraledig och ser hela tiden till att X aldrig är själv. Totalt övervakad hela tiden.
 
Sv: OT tråden nr 14

Ja, har andra piller att äta så äter dem för att ha vanan inne att äta piller.

Mirre: Då är det svårt, gömma sig utanför?
 
Sv: OT tråden nr 14

KL
Ska man göra vanliga pannkakor eller ungspannkaka? Sugen på vanliga, men det tar ju sån tid.
 
Sv: OT tråden nr 14

Jag gillar vanliga pannkakor mer än ugnspannkaka! :) Men jag håller med, tar tid att steka vanliga pannkakor.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 246
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 604
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 298
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 365

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp