Oväntade saker man kan hitta i trappen/entrén/utanför dörren/på gården etc

Det låg en stor död snok i vårt trapphus en dag. Teori 1 är att nån katt släpat in den ifall dörren kanske stod uppställd ett tag. Teori 2 är att nån hittat den och velat busa och skrämma husets tanter. Hade lätt misstänkt min egen unge om inte han haft ormfobi (han slapp se den som tur var).
 
Jag undrade ”var är väskan/påsen som fraktade hit det. Varför är bara grejerna här? Om det gått hål på påsen, varför ligger allt på ett ställe?”
Om det legat löst i en bil kan någon ha svept ut det ifall man stökat runt med andra prylar på något sätt? Iofs bör man ha varit rätt stressad och haft det rörigt där för att missa att så mycket saker faller ut, men iaf möjligt tänker jag.
 
Städade trapphus en sommar för länge sedan.

- Vem byter mensskydd i en hiss??? :confused::confused::confused: Inte bara i en hiss vid ett tillfälle utan väldigt återkommande (lägenhetshus så antingen var denna ju på väg till eller i från en lägenhet med toalettfaciliteter?)
 
Städade trapphus en sommar för länge sedan.

- Vem byter mensskydd i en hiss??? :confused::confused::confused: Inte bara i en hiss vid ett tillfälle utan väldigt återkommande (lägenhetshus så antingen var denna ju på väg till eller i från en lägenhet med toalettfaciliteter?)
Hittade du alltså använda mensskydd i hissen?
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 059
Senast: Snurrfian
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 688
Senast: monster1
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 269
Senast: Shark
·
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
21 228
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp