Bukefalos 28 år!

Paradise Hotel 2014

Jag tyckte det var störigt att det i beskrivningen av gårdagens program i första meningen avslöjades att Smail skulle komma tillbaka. Kollar via tv3play. Pajade det spännande :p
 
Btw, när har de pandoras ask? Varje gång jag tror jag vet blir jag förvirrad, de hade ingen förra veckan? Eller är jag snurrig?
 
Själv tycker jag inte om pandoras så mig gör det inget om det uteblir.

Såg inte i måndags, är smile imun?
 
Blev inget Pandoras ask..Hm, de brukar inte ha det i samma avsnitt som parcermonin heller tror jag?


@landet Ja jag blir sjukt nervig av att bara se de på Pandoras ask, det brukar bli lite aggressivt.
Smile är inte immun, där emot Kian, Kristian, Michell och Paulina

Jag tror inte alla de kommer att vara immuna. Tror det kommer bli nån twist där de måste välja någon av djuren och de andra i ceremonin måste välja någon av varandra eller nåt! :)
 
Alltså, huuuur tänker Ylva? :nailbiting: Om hon är så kär i Kian som hon nu säger - Varför tänker man ens tanken på att gå och ligga med Smail? Och Kian, är han kär i Ylva nu helt plötsligt eftersom att han säger att han blev svartsjuk? Jävla människor. :banghead:
 
Jag tror inte alla de kommer att vara immuna. Tror det kommer bli nån twist där de måste välja någon av djuren och de andra i ceremonin måste välja någon av varandra eller nåt! :)

Japp, det blev en liten oväntad twist! Synd att Kristian fick lämna dock, hellre sett att Kian åkte faktiskt :p
 
Alltså, huuuur tänker Ylva? :nailbiting: Om hon är så kär i Kian som hon nu säger - Varför tänker man ens tanken på att gå och ligga med Smail? Och Kian, är han kär i Ylva nu helt plötsligt eftersom att han säger att han blev svartsjuk? Jävla människor. :banghead:

Håller med. Kian hade ju så mycket känslor för Jasse, men när hon försvann flyttade han över de till Ylva? Känns som de är lite väl snabba med att kärleksförklara varandra, några minuter senare kan ju rena rama kriget utbryta ;)


För övrigt så ogillar jag riktigt mycket hur Saga i gårdagens avsnitt behandlar Kristian, hon verkar tycka det är roligt (som hon sa?) att göra så, själv tycker jag inte alls det är så himla skoj att driva med någons känslor tills de blir ledsna och gråter. Hoppas hon åker ut snart igen..
 
Blev chockad över att få veta att Saga är 25 år. Brukar 25 åringar bete sig så... Barnsligt och drygt?
 
kl

Ja, vad ska man säga om PH och deltagarna i programmet? Och framförallt, vad ska man säga om produktionen? Jag är sjukt irriterad över att produktionen verkar favorisera Erik så jäkla hårt, är otroligt less på det. Vad har han på hotellet att göra efter alla gånger han har fått lämna? Och Kian, gaaah! :yuck: Tycker inte om honom baserat på vad man får se i tv. Och varför har det bara varit killar som lämnat på sistone? :mad:

Strindlund ---> :arghh::arghh::arghh::banghead:
 
Alltså mitt hjärta krossas i varje avsnitt typ. På riktigt. Tycker så otroligt synd om Kristian och hur Saga behandlar honom. Och jag tycker inte att hennes argument som hon sa förut håller "jag behandlar kristian hur jag vill och det har ingen med att göra". Ser man någon som behandlar en annan människa illa så jo, då har alla med det att göra faktiskt. Tycker så synd om kristian att han inte är starkare och kan ge upp Saga istället för att gång på gång bli heart broken. Jag blev dessutom riktigt ledsen när han var tvungen att lämna igår. Men jag är rätt säker på att han får komma in igen. Han och Jasse kommer nog tillbaka. Ingen ska behöva lämna på det sättet.

Jag blev dock JÄKLIGT irriterad på att Erik fick komma igen igen. Allvarligt, hur många gånger ska en deltagare kunna åka ut för att sedan komma in igen? Nä, blev riktigt jäkla less.

Dessutom så har jag tröttnat lite överlag på hela denna säsong. Det händer inte mycket alls. Jag håller med killarna om att tjejerna är tråkiga, bjuder inte till speciellt mycket och gnäller bara på allting. Dom borde inte ha gjort denna säsong så mycket längre än vad förra var..
 
om man ska vara rättvis så har Erik bara åkt ut i en parcermoni. Precis som de andra, de andra gånger har han åkt ut på att nya kommit in och skickat ut via kort.

Kommer sakna Kristian

Är det någon som vet hur många veckor det är kvar?
 
Alltså mitt hjärta krossas i varje avsnitt typ. På riktigt. Tycker så otroligt synd om Kristian och hur Saga behandlar honom. Och jag tycker inte att hennes argument som hon sa förut håller "jag behandlar kristian hur jag vill och det har ingen med att göra". Ser man någon som behandlar en annan människa illa så jo, då har alla med det att göra faktiskt. Tycker så synd om kristian att han inte är starkare och kan ge upp Saga istället för att gång på gång bli heart broken. Jag blev dessutom riktigt ledsen när han var tvungen att lämna igår. Men jag är rätt säker på att han får komma in igen. Han och Jasse kommer nog tillbaka. Ingen ska behöva lämna på det sättet.

Jag blev dock JÄKLIGT irriterad på att Erik fick komma igen igen. Allvarligt, hur många gånger ska en deltagare kunna åka ut för att sedan komma in igen? Nä, blev riktigt jäkla less.

Dessutom så har jag tröttnat lite överlag på hela denna säsong. Det händer inte mycket alls. Jag håller med killarna om att tjejerna är tråkiga, bjuder inte till speciellt mycket och gnäller bara på allting. Dom borde inte ha gjort denna säsong så mycket längre än vad förra var..

Jag håller så med dig! Hur kan hon ens sitta och säga att ingen ska lägga sig i hur hon behandlar Kristian? Tycker i så fall det är mer illa att faktiskt ingen lägger sig i det alls och låter henne fortsätta bete sig. Förmodligen är Kristian den enda som kan stampa ner foten och säga stopp men det kändes som att de aldrig skulle ske. Kärleken är blind har verkligen fått innebörd..

Att Erik verkar återuppstå för tredje (?) gången känns lamt. Mycket roligare om de tar in någon som faktiskt har orsakat kaos och ser till att något händer. Det enda Erik bidrar med är att säga saker som får en att bli väldigt bekymrad (som när han sa att han inte behövde vara smart för alla brydde sig bara om man var snygg). Sen har jag en känsla av att Saga inte kommer sörja särskilt länge innan hon hittar något nytt att leka med
 
om man ska vara rättvis så har Erik bara åkt ut i en parcermoni. Precis som de andra, de andra gånger har han åkt ut på att nya kommit in och skickat ut via kort.

Kommer sakna Kristian

Är det någon som vet hur många veckor det är kvar?
4 v.
Vill inte kolla utan Kristian :/ Dom andra är tråkigaaaa.
 
kl

Ja, vad ska man säga om PH och deltagarna i programmet? Och framförallt, vad ska man säga om produktionen? Jag är sjukt irriterad över att produktionen verkar favorisera Erik så jäkla hårt, är otroligt less på det. Vad har han på hotellet att göra efter alla gånger han har fått lämna? Och Kian, gaaah! :yuck: Tycker inte om honom baserat på vad man får se i tv. Och varför har det bara varit killar som lämnat på sistone? :mad:

Strindlund ---> :arghh::arghh::arghh::banghead:

Jag håller med..kräktes lite.

Åker man ut ur en tävling = man är gone!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 561
Senast: Lobelia
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 182
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
666
Senast: Enya
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 324

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Avliva aggressiv hund
  • Kattsnack 3 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp