Bukefalos 28 år!

Paradise Hotel 2014

Alltså jag har börjat tröttna. Men fortsätter se ändå. Dom måste också sluta slänga in nya människor, när ska antalet börja minska liksom?

Jag också, men fortsätter för att jag vill se upplösningen :D

Så himla lättad över att Ervin åkte ut, han betedde sig verkligen vedervärdigt.
 
Jag också, men fortsätter för att jag vill se upplösningen :D

Så himla lättad över att Ervin åkte ut, han betedde sig verkligen vedervärdigt.

Nu verkar den här tråden i princip död, men vill ändå kommentera Löken och hans beteende, som rättfärdigades med att han åkte ut!

Vilken idiot! :mad: Det var han själv som rådde för att han åkte ut med huvudet före. Springa upp och hota med det ena och det andra, för att sedan storma ut. Han grävde sin egen grav där.

Vad tror ni händer nästa vecka?
 
Nu verkar den här tråden i princip död, men vill ändå kommentera Löken och hans beteende, som rättfärdigades med att han åkte ut!

Vilken idiot! :mad: Det var han själv som rådde för att han åkte ut med huvudet före. Springa upp och hota med det ena och det andra, för att sedan storma ut. Han grävde sin egen grav där.

Vad tror ni händer nästa vecka?

Håller med, så korkat gjort av honom! Skönt med lite karma.

Nästa vecka kommer Smail! :angel:
 
Lökens minst sagt kyliga bemötande till Alice på dejten kändes pinsamt. Dock fick jag mig ett gott skratt över hur missnöjd han var på hästryggen och hästen bara vandrade iväg! :rofl:
Ervin tyckte jag var ok tills han "hotade" Michell, sjukt obehagligt! Kristian gör en tokig med att lura sig själv hela tiden, kärleken är blind var det va...
Kian är jag allergisk mot, mer självgod människa får man leta efter.

Borde inte antalet minimeras från 5 fasta par snart? Lite mer spänning :D Tyckte Smail:s förvånade min när alla lyckats spela ut honom var obetalbart! Fördelen med att han är ute ur spelet är att allt inte är helt förutsägbart vid varje parcermoni..
 
Alltså, den här Youtubevideon som släpptes för ett par månader med Saga som avslöjar allt som händer samt vilka som vinner? Allt i videon har stämt hittills, är det inte väldigt konstigt att den fortfarande ligger kvar? Försöker de låtsas som att det inte stämmer genom att inte göra något? Eller spelar det ingen roll för dem om alla vet vad som kommer hända? :p
 
Alltså, den här Youtubevideon som släpptes för ett par månader med Saga som avslöjar allt som händer samt vilka som vinner? Allt i videon har stämt hittills, är det inte väldigt konstigt att den fortfarande ligger kvar? Försöker de låtsas som att det inte stämmer genom att inte göra något? Eller spelar det ingen roll för dem om alla vet vad som kommer hända? :p

nu var det ett tag sedan jag lyssnade på den, men har funderat på det med.
Men jag hoppas att den inte stämmer då jag hoppas på helt andra som vinnare.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 225
Senast: Lobelia
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 161
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
656
Senast: Enya
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp