Bukefalos 28 år!

Paradise Hotel 2014

Jag tycker onsdagens program var helt okej, roligt att se Smail bli förvånad och att hans plan inte gick hem :D

Haha, ja han blev så uppenbart förvånad att han inte kom på något att säga..minen var obetalbar :D Men jag gillade det, för att det blir lite mer spänning och det skulle vara kul om helt plötsligt någon annan gör det som de anser Smail göra - att styra gruppens val och hur parcermonierna eller vilka som står säkra
 
Var saga tvungen att komma tillbaka :yuck:
Och å Kristian, vafan liksom. Jag har så svårt för grabbens känslor mot saga. Släpp det :arghh:
 
Jag tycker synd om Kristian faktiskt. Sen beter han sig inte ok han heller, men när han uppenbarligen tycker om Saga kan hon väl låta bli att spela på dem?
 
Har inte sett gårdagens avsnitt men föga förvånande tycker många att Saga är en smutsig, ful, billig hora som borde "suga min kuk och sen hoppa framför tåget" pga vad hon gjort mot Kristian. Gud, blir så jävla less och ledsen... :(
 
@transmission omoget uttalande. Visst att saga inte beter sig särskilt logiskt men Kristian är ju själv duktigt blåögd. Hennes beteende är dock inte direkt ovanligt och om de på sociala medier + de i din bekantskapskrets tycker så är de ju på samma linje som Kian "ligger hon på första dejten är hon hora och ligger hon inte på tredje (eller vad tusan han sa, var inte särskilt lång tid iallafall) är hon pryd. Bruden får väll ha hur mycket sex hon vill så länge det är på bådas villkor. Och där jag snea till på Kristian som lackar när saga inte vill ha sex trots att hon påbörjat det.

Edit: menade såklart inte att du var omogen utan att de som uttalat sig om att hon borde ta livet av sig inte direkt visar mognad.
 
Förstod vad du menade @Monifa !

Saga beter sig väldigt märkligt men Kristian är som sagt otroligt blåögd. Önskar att det hade kommit in två nya den här veckan istället, Kian ger mig obehagskänslor och jag orkar verkligen inte med Sagacirkusen mer. :wtf: Bäst vore det om båda bara åkte ut igen!

Hade för övrigt glömt det där Kian sa, fyfan alltså :yuck::crazy:
 
@mazariin tror faktiskt inte att han kommer tillbaka. Han styrde ju alla vilket ledde till mindre grupperingar och intriger, du märker ju nu hur mycket tjafs det blivit när det inte finns någon tydlig ledare.
 
Kl

Jag har missat veckans program, men nästa vecka verkar det som att en kille från den lilla håla jag bor, checkar in på hotellet! Han är ett år yngre än mig, men ganska galet snygg (enligt mig) :D.
 
Alltså jag har börjat tröttna. Men fortsätter se ändå. Dom måste också sluta slänga in nya människor, när ska antalet börja minska liksom?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 747
Senast: Lobelia
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 194
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
668
Senast: Enya
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 535

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp