Bukefalos 28 år!

Paradise Hotel 2014

Att militärsnubben (Jocke?) borde skämmas ögonen ur sig för hur jävla illa han betett sig TV

Men verkligen. Så JÄVLA obehaglig med sitt fittande hit och dit, sina kommentarer om att han vill bruka våld på sin motståndare och det där äckliga possessiva beteendet.

Han kommer säkert komma tillbaka. Rövhatt.
 
Men verkligen. Så JÄVLA obehaglig med sitt fittande hit och dit, sina kommentarer om att han vill bruka våld på sin motståndare och det där äckliga possessiva beteendet.

Han kommer säkert komma tillbaka. Rövhatt.
Ah, fett jävla obehaglig. Tror också han kommer komma tillbaka!

Har dessutom läst att produktionen är väldigt inblandad i hur de väljer och det känns rimligt med tanke på att den där snorjobbiga Krister/Christian/whatever/tvångspussaren blev kvar. Så uppenbart att det är för att folk ska ha nån att sitta och garva åt/störa sig på/driva med. Tycker jag då.
 
Ah, fett jävla obehaglig. Tror också han kommer komma tillbaka!

Har dessutom läst att produktionen är väldigt inblandad i hur de väljer och det känns rimligt med tanke på att den där snorjobbiga Krister/Christian/whatever/tvångspussaren blev kvar. Så uppenbart att det är för att folk ska ha nån att sitta och garva åt/störa sig på/driva med. Tycker jag då.

Det låter mycket rimligt att produktionen styr.

Jocke (?) kommer garanterat tillbaka och ha någon form av vågmästarroll eller makt på något vis. Eftersom han (det var väl han? Eller var det Tvångspussarn?) bräkte om hur han skulle gjort om han hade makten.
 
Jocke (?) kommer garanterat tillbaka och ha någon form av vågmästarroll eller makt på något vis. Eftersom han (det var väl han? Eller var det Tvångspussarn?) bräkte om hur han skulle gjort om han hade makten.
Nån av dem var det, men jag tror absolut att du har rätt. Den där beiga snubben som såg ut Snookis brolla kommer ju liksom absolut aldrig komma tillbaka utan det blir ju definitivt nån bitter jävel som ska in och hämnas. Och så ska vi få se hur tjejerna fjäskar för honom och så kommer dagens läxa vara:" Titta! Så går det när man dumpar en kille, då straffas man i efterhand! Haha jävla slampa där fick du" :down:
 
Här är en till som kollar :D
Tyckte att Ylva var otroligt störande till en början men nu när hon har taggat ner med svengelskan gillar jag henne mest! Kan bara hålla med om killarnas förskräckliga attityd och kvinnosyn... Fast jag kan inte rå för att jag tycker att Eric kan vara bland det snyggaste jag sett :o om man bortser från kroppen och slingorna :p

Gillar också Ylva mest av tjejerna! Bortsett från svengelskan då.
Håller även med om Erik (:love:), minus örhängen, slingor och taskig kvinnosyn :down:
 
Gillar också Ylva mest av tjejerna! Bortsett från svengelskan då.
Håller även med om Erik (:love:), minus örhängen, slingor och taskig kvinnosyn :down:

Va, har Erik också visat tecken på kass kvinnosyn? Jag får väl skylla på att jag objektifierar honom för mycket för att ha sett det. Ni vet, när en man är snygg och öppnar munnen och man bara hör "bla bla bla" för att man inte kan koncentrera sig. Det brukar vara ok om man hummar lite och sedan säger "Ja men visst är de så lilla gubben" lite överseende. :up:

Mvh sexist. ;)
 
  • Gilla
Reactions: eyz
Va, har Erik också visat tecken på kass kvinnosyn? Jag får väl skylla på att jag objektifierar honom för mycket för att ha sett det. Ni vet, när en man är snygg och öppnar munnen och man bara hör "bla bla bla" för att man inte kan koncentrera sig. Det brukar vara ok om man hummar lite och sedan säger "Ja men visst är de så lilla gubben" lite överseende. :up:

Mvh sexist. ;)

Han är inte värst i huset, men han får ingen tumme upp.

Själv hör jag ungefär 50 % blabla och 50 % av vad han verkligen säger :D
 
TV3 Play har helt plötsligt bestämt sig för att jag inte får se Paradise Hotel pga min geografiska situation :arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 743
Senast: Lobelia
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 194
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
668
Senast: Enya
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp