Bukefalos 28 år!

Paradise Hotel 2014

Snälla kära någon se till att Kristian åker ut :banghead:

En liten del av mig vill tro att dom bara har klippt så att det ser värre ut än det är, men... Jag står inte ut med hans bölande :arghh:
 
Nu är det spännande! Aldrig varit med om att 3 stycken väljer samma partner? Försämrar ju chansen rätt rejält..
 
Alltså, varje gång Kian säger något så tycker jag genast väldigt mycket sämre om honom än jag tyckte sekunden innan.

Och Kristian som inte verkar ha lärt sig något alls utan givetvis var på otroligt fulla Ullis och tog på henne på festen. Blä!
 
Inte nog med att jag blir arg på alla vidriga killar i programmet, blir lika arg av att titta på det med min pojkvän för jag påminns om våra totalt olika åsikter om feminism. Ikväll har han exempelvis blivit väldigt upprörd när jag kallade Kristian "nästan-våldtäktsman" (ok kanske lite överdrivet fast ändå inte) samt kallat Jasmine slampa. Men aja.
 
Haha!! Men JA, du vore ju perfekt i huset! Tror jag ska tipsa TV3 om dig. Du kan ju säga till spanjoren att du ska volontära med att rensa skräp från stränder i Mexico i några veckor när det är inspelning? :D

Ja, och så kan du göra om Ylva och prata spanska vartannat ord, kommer gå fethem! :up:

Jag sitter och skrattar högt i soffan. Sambon lär väl börja undra :p (både vad jag skrattar åt, vad vi diskuterar när vi dricker vin och vad jag egentligen gjorde när jag var i Mexiko...)

Nåja. @niphredil skulle vara klockren i Paradise!

Och nu har jag svarat i tråden, så jag får väl erkänna att jag tittar. Skäms :p
 
Och jag trodde i min enfald att programmet gick EN gång i veckan, så jag har bara sett första avsnittet och slutet av dagens. Än så länge är jag inte särskilt förtjust i någon av deltagarna. Han som bor med läpp-tjejen är ju bara :wtf: Vad sa han, typ "detta är ju paradise hotel, ska jag vara här i tio veckor vill jag åtminstone ha en tjej att ligga med när jag vill, det är ju inte så mycket begärt."
Eh, charmigt O_o
Tycker många av killarna verkar "tvångsgosa", kräks på sånt!

Tror min favorit av det lilla jag sett är Saga, för hon liknar hon som spelar Belle i min favvoserie Once upon a time. Så ytlig är jag ;)
 
Alltså, jag blir mörkrädd när jag hör hur killarna snackar om tjejerna därinne. "ha sex med när man vill" WTF??:rage::rage:
 
Nu har jag ägnat min trötta, trötta morgon åt att titta ikapp. Fy fan vad jag ville klippa till Joakim (?) hårt i pungen när han sitter och pågår om hur alla är fittor/fittiga. Och det där tvångsgoset är ju bara obehagligt.
I övrigt stör jag ihjäl mig på svengelskan och älskar Ulrikas spontana sånguppträdanden. :D
 
Han som bor med läpp-tjejen är ju bara :wtf: Vad sa han, typ "detta är ju paradise hotel, ska jag vara här i tio veckor vill jag åtminstone ha en tjej att ligga med när jag vill, det är ju inte så mycket begärt."
Eh, charmigt O_o
Tycker många av killarna verkar "tvångsgosa", kräks på sånt!

Fyfan, blev tokig när jag hörde detta. Inte okej! Vad har han för syn på kvinnor egentligen?
Och som flera här har sagt, jag SPYR på alla killar tvångsgosar. Vad har dom för förväntningar liksom? Att alla ska ligga första kvällen? Är det något jäkla horhus eller?

Dessutom störde jag mig på Sagas gamla kille (tror jag det var?) som hela tiden "Du står med tjejen som JAG tycker om". Jag menar, dom har träffats i 2 dagar och han snackar redan som om han vore dödskär och blev helt heartbroken av att hon fick en ny partner..
 
Fyfan, blev tokig när jag hörde detta. Inte okej! Vad har han för syn på kvinnor egentligen?
Och som flera här har sagt, jag SPYR på alla killar tvångsgosar. Vad har dom för förväntningar liksom? Att alla ska ligga första kvällen? Är det något jäkla horhus eller?

Dessutom störde jag mig på Sagas gamla kille (tror jag det var?) som hela tiden "Du står med tjejen som JAG tycker om". Jag menar, dom har träffats i 2 dagar och han snackar redan som om han vore dödskär och blev helt heartbroken av att hon fick en ny partner..

Håller med..efter att ha sett de första avsnitten kan jag bara konstatera att ALLA är småpojkar..desperata jäklar med noll kvinnoerfarenhet typ.
Ska bli spännande att se om de kan spela ett spel eller om de kommer att bli brända en efter en eftersom att de inte förstått vad de är med i.
Om de nu är så gossugna och förväntar sig att få sex på beställning har de ju nåt gemensamt = de kan väl gänga tillsammans :p

Älskade Jasmines kommentar som ju faktiskt sa ifrån till killen att lugna ner sig och inse vad det är han medverkar i, för det är ju inte ett ungkarlsprogram med "hitta din livs kärlek" i första hand precis..
Jag hade blivit tokig och fräst ganska rejält åt den killen som betedde sig sådär desperat åt och den som hade pussattackerat mig hade fått sig en smäll.

Sen förstår inte jag heller hur man kan bli så "kär" efter så kort tid när man inte känner personerna riktigt..det kallar jag att vara desperat.
 
Fan, pappskallen blev ju kvar! Fattar inte hon Ulrika och hur fan hon kunde välja honom, riktig jävla rövhatt ju.

Tycker såhär långt:
Att Saga är roligast och sötast
Att Ulrika är jävla pinsam med sin sång. Men kan va att hon ligger på minus mest för sina "jag är så natuuuuuuurlig"-kommentarer
Att i princip alla killar verkar genomsnubbiga.
Att militärsnubben (Jocke?) borde skämmas ögonen ur sig för hur jävla illa han betett sig TV
 
Här är en till som kollar :D
Tyckte att Ylva var otroligt störande till en början men nu när hon har taggat ner med svengelskan gillar jag henne mest! Kan bara hålla med om killarnas förskräckliga attityd och kvinnosyn... Fast jag kan inte rå för att jag tycker att Eric kan vara bland det snyggaste jag sett :o om man bortser från kroppen och slingorna :p
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 225
Senast: Lobelia
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 161
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
656
Senast: Enya
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp