Bukefalos 28 år!

Paradise Hotel 2014

Jag skulle heller aldrig erkänna det officiellt men jag tittar också :angel:.

Av allt svinigt som sagts och gjorts hittills så håller jag med om att Sagas kille nr 1 (Kristian?) är obehagligast. Framför allt scenen då han kramar henne gav mig kalla kårar: "kom nääärmre", fast hela hennes kroppsspråk uttstrålar "jag vill inte". Fick någon slags flashback tror jag till liknande situationer jag varit i, och bland det absolut värsta jag vet är folk som ber om närhet genom att anspela på motpartens dåliga samvete.
Skitvidrigt!

Jag tror dock att hon kommer välja honom.
 
Han Kristian måste ju bara ut. Och han yrkesmilitären gillade jag inte heller. Södersnubben var helt ok tills han kom med slampa-prydgrejen, wtf liksom.

Så ja, jag hatar alla så här långt, är det fel ingångsinställning? :D

Något jag tänkte på: Det hade varit helt jäkla perfekt om @niphredil var en av deltagarna. Skulle höja kvaliteten oerhört, tänk att få att sexistisk dynga utpekat direkt? Guld! ;)
 
Han Kristian måste ju bara ut. Och han yrkesmilitären gillade jag inte heller. Södersnubben var helt ok tills han kom med slampa-prydgrejen, wtf liksom.
Vi ÄR samma person.

Så ja, jag hatar alla så här långt, är det fel ingångsinställning? :D
:up:

Något jag tänkte på: Det hade varit helt jäkla perfekt om @niphredil var en av deltagarna. Skulle höja kvaliteten oerhört, tänk att få att sexistisk dynga utpekat direkt? Guld! ;)
Haha! :rofl: Ha en hatad feminist i huset ;) :D
 
Än så länge tycker jag inte att det är något "wow, längtar redan tills nästa avsnitt" över den här säsongen.
Blev även lite besviken på de nya "hunkarna". Hälften utav dem hade kropp to die for och 2 utav dom hade utseendet medans förra säsongens killar (ja, nästan alla iallafall) var ögongodis att till och med somna till ;) Men det blir nog bra! Är faktiskt nöjd med tjejerna. Men Ylva borde dra ner på svengelskan.. Blev irriterad redan efter första avsnittet. :rofl:
 
@Mammas Jag vore perfekt för huset! Feminist, så folk skulle störa sig, men så skulle jag bli fullast av alla och säkert råka ligga så alla såg (typ på matbordet. Under frukosten).
 
@Mammas Jag vore perfekt för huset! Feminist, så folk skulle störa sig, men så skulle jag bli fullast av alla och säkert råka ligga så alla såg (typ på matbordet. Under frukosten).

Haha!! Men JA, du vore ju perfekt i huset! Tror jag ska tipsa TV3 om dig. Du kan ju säga till spanjoren att du ska volontära med att rensa skräp från stränder i Mexico i några veckor när det är inspelning? :D

Ja, och så kan du göra om Ylva och prata spanska vartannat ord, kommer gå fethem! :up:
 
Jag hade till skillnad från @niphredil inte råkat ligga på frukostbordet pga dåliga erfarenheter av sex på bord, alltså torde hennes kandidatur vara något starkare än min.

Å andra sidan: varför inte kasta in fem Bukefalos-feminazis under Paradise Hotels feministvecka? Killarna kommer bländas av vår skönhet och intelligens, vi kan utbilda dem i jämställdhet och allmänt hyfs och de åker hem omvända till rättrogna likhetsfeminister som predikar vikten av delad föräldraförsäkring och kvotering i bolagsstyrelser under sina barturnéer.
 
Haha!! Men JA, du vore ju perfekt i huset! Tror jag ska tipsa TV3 om dig. Du kan ju säga till spanjoren att du ska volontära med att rensa skräp från stränder i Mexico i några veckor när det är inspelning? :D

Ja, och så kan du göra om Ylva och prata spanska vartannat ord, kommer gå fethem! :up:
Haha eller hur? :D Säger till spanjoren att jag ska åka ner och öva på spanskan (inte helt lögn pga ska köra min svanska ; spanska motsvarigheten till svengelska) :up:. Blir finfint det här!

@snow Jag har gjort så många dumma saker på fyllan för att sedan upprepa det igen vid annat tillfälle. Ligga på bordet skulle alltså gå finfint :D. Jag skulle säkert kräkas på det efteråt också (fortfarande medan de chockade människorna försöker pilla i sig sin frukost).

Din plan låter FANTASTISK för övrigt! :D
 
Nej, tänk så hemskt att vara med. Hela Sverige kallar en fet och ful och dryg och man blir hatad på Flashback. Uäck.

När är nästa avsnitt? Vilka tror ni blir kvar? Jag tror att Sagas gamla snubbe blir kvar men att resten får åka och blir utbytta av de nya snubbarna istället.
 
Meh, Saga verkar ju tycka att gamla snubben är skitjobbig. Plus gillar fotbollskillar. Tror hon tar den nya.

För övrigt lovar att troget följa er i PH när ni är med :love:
 
Meh, Saga verkar ju tycka att gamla snubben är skitjobbig. Plus gillar fotbollskillar. Tror hon tar den nya.

För övrigt lovar att troget följa er i PH när ni är med :love:
Men hon är lite lurig och vet nog mycket väl att behåller hon flåssnubben så lämnar han henne aldrig (pga kommer bli hennes stalker efter programmet med största sannolikhet). Men jag har haft fel förr (hoppas jag har det i det här fallet!).

Gud så fint av dig :love: Du får lova att försvara mig på Buke när drevet drar igång ;) :D
 
Men hon är lite lurig och vet nog mycket väl att behåller hon flåssnubben så lämnar han henne aldrig (pga kommer bli hennes stalker efter programmet med största sannolikhet). Men jag har haft fel förr (hoppas jag har det i det här fallet!).

Gud så fint av dig :love: Du får lova att försvara mig på Buke när drevet drar igång ;) :D

Det är sant förvisso, men tror ändå hon vill ha kul under tiden :)
Så jag hoppas du har fel :p

Haha, jag lovar att försvara dig med näbbar och klor!!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 543
Senast: Lobelia
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 180
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
666
Senast: Enya
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 295

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp