Bukefalos 28 år!

Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

*kl*

Jag hade lagt mig på plats på mage i sängen med datorn framför mig (på ett brandsäkert sätt, no worries) och tänkte kolla finalen men vaknade nyss med hakan i kudden. Råkade slumra till, whoops. Men när jag har läst här är jag glad att jag missade den, kommer inte se finalen. Inte bra för mina nerver :p.


Jag blir provocerad av att det faktiskt fungerade för Jeppe att bete sig så elakt och känslolöst. Å andra sidan så kan jag tänka mig att han har sina anledningar till varför han har den sidan inom sig, han måste blivit kramad för lite som liten alltså (Eller för mycket...strypt syretillförsel?) och då är det ju rätt synd om honom egentligen. Hehe. Vi säger så!

Han kan ju iallafall lycka till med sina 2-3 år av planlöst festande och ickejobbande på 200.000. Hihi. Jag skulle tippa på att de räcker ett halvår på sin höjd...


Det är tur att PH är slut nu, det tar fram otrevliga sidor hos mig! :p
 
Sv: Paradise Hotel

images
 
Sv: Paradise Hotel

Typ knapplån

Jag slutade se skiten när Jeppe fick komma tillbaka men gick in och läste här för att uppdatera mig lite ändå, men alltså... Vann han?? Hur fan är det möjligt?

:wtf:

Nånting är väldigt fel.
 
Sv: Paradise Hotel

kl

precis kollat klart och fyfaan, jag blir liksom tom typ. Vilken jävla pissidiot och så går han och vinner! vafaan:rage:
 
Sv: Paradise Hotel

Ååh vad besviken jag är!! Varför ska det vara lönsamt att bete sig på det där sättet? :banghead:

Det verkade ju som produktionen också var rätt besvikna på utgången av det hela.. Men alla tvister har ju verkligen gynnat Jeppe också, kunde dom inte haft nån karma-is-a-bitch-tvist istället... :meh:
 
Sv: Paradise Hotel

Han kan ju iallafall lycka till med sina 2-3 år av planlöst festande och ickejobbande på 200.000. Hihi. Jag skulle tippa på att de räcker ett halvår på sin höjd...

Det är ju många som påpekat det nu, men jag tvivlar starkt på att han stannar i Sverige särskilt länge och beroende på vart han tänkt resa så kan han ju leva väldigt billigt.
 
Sv: Paradise Hotel

kl

Gud vad irriterad finalen gjorde mig. Att Jeppe fått bete sig svinigt och vann på det också. När han slängde kulan i marken blev jag arg. Kunde knappt sova sen pga så arg.. :p
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det har gått 10 år sedan Saga Scott blev en tittarfavorit i dokussåpan Paradise Hotel. Efter en tid i rampljuset försvann hon och det är...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Gunnar
·
Mat Jag är allätare inom det söta. Allt sött går ner. Men tycker att Paradis/Alladin är rätt trista, fulla med palmolja dessutom. Så till...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 856
Senast: Red_Chili
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 415
Senast: Fiorano
·
Tjatter Någon mer som tittar? Vad tycker ni om säsongen? Vem hejar ni på?
Svar
7
· Visningar
419
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp