Bukefalos 28 år!

Paradise Hotel

Sv: Paradise Hotel

Hon borde ju ha fått ett straff för hur jävla illa hon betedde sig under gårdagens avsnitt. Usch så jävla otrevlig... :crazy:
 
Sv: Paradise Hotel

Minns inte hur det fungerar men det vinnande paret ska göra någon tillitsgrej där den ena kan välja att svika den andra och få pengarna själv typ... Vilket jag tror Jeppe kommer göra (tror tyvärr han vinner), men det tror tydligen inte Aina.
 
Sv: Paradise Hotel

Haha, klart han sviker henne! Så jag hoppas hon gör samma. Om de vinner.
Hoppas Paow väljer de andra. :p
 
Sv: Paradise Hotel

Jeppe kommer släppa kulan. Han tog ut Paow för en plats i finalen, han kommer inte låta Aina vinna.
 
Sv: Paradise Hotel

Jag mår illa. Fy fan vilket jävla ärkesvin.

Och så vidrigt otäck. Tänk att sådana som han går lösa i samhället.
 
Sv: Paradise Hotel

Skulle han ändå släppa kulan kunde han väl tagit mer än 200 000....... Fy fan så arg jag är!!!!!!!!!!!! Men att hon inte förstod det. Trist, dom andra deltagarna får lite pengar i alla fall, men inte Aina.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det har gått 10 år sedan Saga Scott blev en tittarfavorit i dokussåpan Paradise Hotel. Efter en tid i rampljuset försvann hon och det är...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Gunnar
·
Mat Jag är allätare inom det söta. Allt sött går ner. Men tycker att Paradis/Alladin är rätt trista, fulla med palmolja dessutom. Så till...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 856
Senast: Red_Chili
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 414
Senast: Fiorano
·
Tjatter Någon mer som tittar? Vad tycker ni om säsongen? Vem hejar ni på?
Svar
7
· Visningar
419
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp