Bukefalos 28 år!

Påskharen sprang vilse - Secret Santa Summer edition!

Jag kanske råkade låna fel knapp nu men:
Så länge tåget till jobbet är i tid har jag en timme på mig att handla till mitt offer innan jobbet :)
Har lite idéer och tyckte ledtrådarna var helt okej.
Sedan blir det premiär för att använda skicka lätt.
Jag ligger tydligen efter, för innan denna tråden hade jag inte hört talas som skicka lätt ;)
Det lär ju inte vara mer komplicerat än att skicka andra saker?
Paketera enligt mått och vikt regler och gå dit och säg att jag vill använda skicka lätt eller annat spårbart alternativ :)
 
Jag kanske råkade låna fel knapp nu men:
Så länge tåget till jobbet är i tid har jag en timme på mig att handla till mitt offer innan jobbet :)
Har lite idéer och tyckte ledtrådarna var helt okej.
Sedan blir det premiär för att använda skicka lätt.
Jag ligger tydligen efter, för innan denna tråden hade jag inte hört talas som skicka lätt ;)
Det lär ju inte vara mer komplicerat än att skicka andra saker?
Paketera enligt mått och vikt regler och gå dit och säg att jag vill använda skicka lätt eller annat spårbart alternativ :)
Du kan köpa Skicka lätt online också, bara du har tillgång till skrivare :up:
 
Jag kanske råkade låna fel knapp nu men:
Så länge tåget till jobbet är i tid har jag en timme på mig att handla till mitt offer innan jobbet :)
Har lite idéer och tyckte ledtrådarna var helt okej.
Sedan blir det premiär för att använda skicka lätt.
Jag ligger tydligen efter, för innan denna tråden hade jag inte hört talas som skicka lätt ;)
Det lär ju inte vara mer komplicerat än att skicka andra saker?
Paketera enligt mått och vikt regler och gå dit och säg att jag vill använda skicka lätt eller annat spårbart alternativ :)

Skicka lätt kan bara köpas via dator, ej hos ombud :)
 
Det går lika bra att skicka det rekommenderat från ombudet om man vill - blir dock betydligt billigare med Skicka Lätt.
Jo, Det har jag förstått.
Nej då jag fixar skicka lätt det är inget större problem. Bara inte hört om produkten förr ;)
Har i alla fall handlat klart nu. Tror jag :)
 
Nu börjar det dra ihop sig innan man måste ha lyckats skicka:D Jag är nöjdare än förra gången med inköpen även om det blev rätt märkliga inköp;)

Har fått aviseringen för mitt paket också, ska se om det får vänta några dagar hos ombudet så att jag inte blir för sugen på att öppna. Hehe.
 
Jag har inte hört något om något paket än :nailbiting: men å andra sidan brukar det dröja här, för att sen skicka påminnelser typ varje dag när man väl har fått första. :rofl:
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 567
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 600
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 791
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 689

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lastnät till bil
  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp