Bukefalos 28 år!

Påskharen sprang vilse - Secret Santa Summer edition!

Tyvärr hade posten klämt ihop godiset till en kletig klump och jag använder inte ansiktsmasker, men katterna tackar och bockar för sina leksaker och jag känner en liten flicka som älskar gult och kommer att bli mycket glad för hästskrapan. :)

Jag har ingen aning om vem som skickade till mig, men tack så mycket! :)
 

Bifogade filer

  • _20180519_090125.JPG
    _20180519_090125.JPG
    292,2 KB · Visningar: 48
IMG_20180519_115742813.jpg


Sorry för suddiga bilder.
Min mobilkamera har gett upp.
Kan meddela min tomte att handskarna redan varit i "cementbruk" ;)
Återkommer med gissning, fast jag kommer få gissa vilt. Så får ni det inte är säga nej och garva åt hur lång tid det tar innan jag hittar rätt.
 
Jag har fått så fina saker av min ”tomte” som jag tror är @Cattis_E :love: Kaffe som doftar ljuvligt, fantastiska färgpennor (vad är oddsen att de matchar min löpare!) och ett bokmärke. Tack!
Kul att du gillade det. Jag kan inget om kaffe och dricker det inte.
Tänkte med pennorna att den sortens pennor ritade jag med som liten och blev lite nostalgisk. Och fina färger :) Så jag hoppades att det skulle bli lyckat till dins projekt :)
 
:o jag har inte hunnit in och hämtat mitt paket än. Det blev lite ändrade planer och lite för omständigt att försöka få maken att få ut det.:cautious: jag ska försöka få ut det i morgon! :)
 
:o jag har inte hunnit in och hämtat mitt paket än. Det blev lite ändrade planer och lite för omständigt att försöka få maken att få ut det.:cautious: jag ska försöka få ut det i morgon! :)
För mitt krävdes inte ens legitimation tydligen. Behövde bara uppge numret B****
(Det var skickat via skicka lätt).
Kanske bra att veta ifall du glömmer plånboken eller nåt. Jag har fått vända en gång på väg för att hämta paket pga just legitimation :p
 
För mitt krävdes inte ens legitimation tydligen. Behövde bara uppge numret B****
(Det var skickat via skicka lätt).
Kanske bra att veta ifall du glömmer plånboken eller nåt. Jag har fått vända en gång på väg för att hämta paket pga just legitimation :p
På mitt ställe är de maniska på legitimation så jag vågar inte chansa. Men det som blev knöligt var att jag bara hade i appen, varken mejl eller sms trots att de säger att de har skickat ut. Men idag fick jag ett påminnelse mejl.:cautious:
 
Jag har också öppnat paket idag och fått jättefina saker! En vacker hemstickad (?) halsduk, massor av surt godis :love:, två jättefina nagellack i färger som jag aldrig haft men länge tänkt prova, och så en hel radda leksaker till katten! TUSEN tack till min snälla tomte! Återkommer med såväl bilder som gissningar... :)
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 918
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 115
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 088
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 248

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp