Påskharen sprang vilse - Secret Santa Summer edition!

Vi som har fått paket:

1. Blacksmithfarm
2. athena_arabians
3. cili
4. Mirre
5. Barbelle
6. Houdinie
7. Klara
8. Mineur
9. _Elly_
10. Sonic76
11. Cattis_e
12. WS6
13. Ninnurur
14. Nixehen
15. Ceta
 
Jag var lite seg och hämtade mitt paket idag, men det var perfekt! Fyra böcker och en chokladkaka med löfte om ett paket till framöver :bump:
Baserat på brevet tror jag det är @Monifa som är min tomte :D
797B368A-1D61-436F-BB92-04AB40AE52C9.jpeg
 
Jag fick Lucy Dillons senaste bok, allt jag önskade. Blev jätteglad för den hade jag inte och har redan börjat läsa den.
Min katt tackar för sin nya leksak och för godiset, jag fick även supergod choklad som redan är slut.

Tack snälla tomten. Nu ska jag försöka lista ut vem du är.
 
Ska försöka lägga in foton
Fick ett doftljus, en skål. Godis till katten som hon älskar och två små leksaksmöss som flög som vantar här haha
Borde kunna koppla namn och alias men just nu står det still
 
Secret Summer Santa ---> Snällt Buke-barn

WS6 ---> athena_arabians
Anna-->Blacksmithfarm
Mineur —> Nixehen
Snurrfian --> Klara
Ninnurur --> WS6
Kamomilla --> Ninnurur
 
Fortfarande inte fått avi från posten men spårade paketet och det har legat här sedan i fredags. :cautious: Hämtade ut med kollinumret iaf!
Öppning blir senare. :)

Vi som har fått paket:

1. Blacksmithfarm
2. athena_arabians
3. cili
4. Mirre
5. Barbelle
6. Houdinie
7. Klara
8. Mineur
9. _Elly_
10. Sonic76
11. Cattis_e
12. WS6
13. Ninnurur
14. Nixehen
Nej vad störigt! Jag har nästan maniskt kollat Royal Mails hemsida varje dag och såg att det kommit fram i fredags, synd att inte PostNord var lika maniska ;)
 
Ååhh jag älskar mitt paket!! En bra bok som ska påbörjas ådetsnaraste, en sjukt god vitchoklad med kokos, en röd dahlia
image.jpg
i rot som jag precis vet var jag ska sätta och lite godis till hundarna :love::love::love: Möjligt jag glömt nåt för bebisen tyckte hon skulle komma åt paketet och röjde runt med det :rofl:.

Jag känner igen namnet från avsändaren men tyckte det kom från fel postort så jag får fundera lite på om jag bara tänker fel eller någon försöker att luras :D
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 075
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 069
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 564
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 251

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp