Bukefalos 28 år!

Pass Lettiskt halvblod

JossanW

Trådstartare
I helgen ska jag titta på ett lettiskt halvblod som har vart i Sverige i 6år. Hästen har ett lettiskt pass men är det OK (giltigt) här i Sverige eller måste man skaffa ett svanskt pass?
 
Sv: Pass Lettiskt halvblod

Passet ska följa hästen hela livet. Det som kan ställa till det är om det lettiska passet som då ju är minst sex kanske inte uppfyller de nya kraven. Det är ju sådant som hände med äldre svenska pass också när de nya reglerna trädde i kraft. Om så är fallet så det inte i Sverige du ska byta/komplettera passet utan i Lettland hos den som utfärdatet det.
 

Liknande trådar

Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 622
Senast: animalasia
·
Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 225
Senast: Jeps
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 821
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Hej Alla Har försökt googla, Söker info om just thule transporterna, Vad är skillnaden på 135 och 150 ? Jag skulle vilja hitta en som...
Svar
2
· Visningar
298
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp