Bukefalos 28 år!

Här blåser det på en del, och har regnat hela dagen. Byvindarna ska fortsätta öka upp till 28 m/s under natten och förmiddagen imorgon. Jag har precis bestämt att jag inte åker och hämtar en pall strö imorgon, utan den får stå och vänta till lördag, då byarna bara ska vara på 20 m/s.
 
Här blåser det på en del, och har regnat hela dagen. Byvindarna ska fortsätta öka upp till 28 m/s under natten och förmiddagen imorgon. Jag har precis bestämt att jag inte åker och hämtar en pall strö imorgon, utan den får stå och vänta till lördag, då byarna bara ska vara på 20 m/s.
Låter inte kul... Var bor du?
 
Här är det året varning för höga vattenflöden. Hoppas på att det "bara" håller sig på orange varning. Blåsten är mycket lugnare än vad vi är vana vid här denna hösten.
 
Här har det klarnat upp och vinden har ökat lite grann men inte till mer vanligt här på västkusten.
 
Tänkte till så slipper köra bil imorgon. Vi samåker. Får se bara hur mycket extra jag får vänta i stan. Men får vell göra ärende.
 
Jag brukar oftast jobba hemifrån på fredagar så det är ingen skillnad mot vanligt, men hade jag tänkt vara på kontoret så skulle jag sagt till chefen att jag jobbar hemifrån utifall att.
jag kommer inte resa ngt i jul, men det har egentligen inte m Pia att göra - jag underviker helst all jultrafik å alla stressade trafikanter generellt och åker norrut å hälsar på släkt å vänner i mitten på januari istället.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
854
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 308
Senast: Sel
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
968
Senast: Mint
·
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
942
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp