Bukefalos 28 år!

Halmstad blåser måttligt, småregnar. Hoppas vi slipper snö när det ändå är så blött. Dottern ska köra hit från Skövde i morgon framåt kvällen, så jag hoppas Pia har blåst över tills dess ✊🏼
 
Här har Pia passerat. De säger att vi ska få lite pustar såhär i efterhand men stormen var ingenting att tala om egentligen. Några soptunnor som blåste omkull bara.
 
Lite söder om mitten av Skåne har det börjat blåsa på en del, och har regnat mest hela dagen. Men det värsta blåsandet skulle väl komma först imorgon, tillsammans med snöblandat regn. Jag gillar extremväder :D
 
I Göteborg är det yrsnö på vägen, men vinden är som vanligt; man får hålla i bildörren men inte mer än så.
 
Ingen blåst här var på nollan nu när jag körde hem och vägen var vpfe plogade och saltad. Gick fint 😁
 
Det regnar lite men ingen vind. Typiskt tråkig slask.
Du bor inne i stan va?
Jag jobbar i värtahamnen, vädret där påminner om det du beskriver, men bara drygt 20 min norrut (Täby) så var det snö och is på marken förrgår och igår O_o

Satan så halt igår :meh:
 
Du bor inne i stan va?
Jag jobbar i värtahamnen, vädret där påminner om det du beskriver, men bara drygt 20 min norrut (Täby) så var det snö och is på marken förrgår och igår O_o

Satan så halt igår :meh:

Just utanför Skanstull. Det var halt men inte så halt. Iofs har jag legat däckad i förkylning och inte rört mig mycket utanför dörren.
 
Nu har busvädret kommit till mittskåne, blåsten drog just ytterdörren ur handen på mig och min svarta bil är delvis vit,typ hagelkorning snö
 
Snö och rejält blåsigt på slätten i Östergötland nu. Ska straxt till jobbet, får köra sakta.
 
Det har börjat snöa rätt bra här i gävletrakten å det är plusgrader. ingen plogbil synts till än. 4-hjulsdriften får nog tugga lite innan ja tar mig till större vägar
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
847
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 212
Senast: Sel
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
906
Senast: Mint
·
Kropp & Själ För 2 år sen (okt-21) opererade jag bort det mesta av en stor hjäntumör, den sitter lite illa till, så allt gick inte bort, den dödar...
Svar
15
· Visningar
939
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp