Bukefalos 28 år!

Piercingar

Sv: Piercingar

Jag har haft i näsan, tungan, under läppen och in my nipple :P Men ALLA är borta, vilket jag är välidigt glad över :p

Juste har i öreonen och tragus med men dom har fått sitta kvar :)
 
Sv: Piercingar

Jag har en nape i stil med denna:
nape-1.jpg


Sen VILL jag ha en antieyebrow:
62636_f520.jpg


Och kanske en i mitten av läppen :love:
 
Sv: Piercingar

Jag hade en i bröstvårtan för ett par år sedan, och det gjorde SKITONT rent ut sagt! Sen läkte min visserligen inte (jag hade ändå kvar den i flera år eftersom jag vägrade ta ut den... trots att jag alltid var öm runt hela området och ständigt kände smärta, pucko-jag :D) men själva piercandet var inte skönt heller haha. Jämfört med tungan som knappt känns nånting gjorde bröstvårtan rejält ont!
 
Sv: Piercingar

Jag har

1 i näsvingen
1 i läppen
1 i tungan
1 i naveln
2 i öronen!


Har dock inga bilder! :)
 
Sv: Piercingar

Sen VILL jag ha en antieyebrow:
62636_f520.jpg


Och kanske en i mitten av läppen :love:

Ohh vet inte hur länge jag velat ha sådan :3 Tyvärr gör inte min piercare det med stav utan bara dom som någon ovan har vid höften och dom är jag fortfarande lite rädd för :p


Själv har jag jag 3 i underläppen, 2 höger sida och en vänster, sedan septrum + 3 i ena örat, 2 av dom är töjda
har tidigare haft i näsvinge vertikal i läppen och tungan, ångrar att jag tog den i tungan och läppen :D
 
Sv: Piercingar

Jag har:
5 x lobes (tre i höger öra, två i vänster öra)
3 x helix (två i höger öra, en i vänster öra)
1 x tunga
1 x nostril

Blev lite fundersam nu om jag glömt någon, känns som det :o

Har haft labret, mouche och navel också.
Funtar på att göra om naveln eller kanske någon ny öronpiercing. Dock är det nog en industrial jag vill ha isf och det får inte plats :(
Lite sugen på en Christina också men det vette tusan, svårt att hålla igång hästen under läkperioden.
 
Sv: Piercingar

Snygga är de minsann ^^!

Kommer inte ihåg vad de heter, men jag vet vad du menar. De är ju bättre egentligen i och med att de läker så fort och de migrerar ju oftast inte heller... och andra sidan måste man operera ut dem... det är därför jag tvekar iallafall :P
 
Sv: Piercingar

Åh, va fina piercingar alla har ! (:
Jag har 5 i örat "därnere, 1 på mitten och 2 däruppe, vill sjukt gärna ha i ögonbrynet och "mouche"(?), men är nickelallergiker så vet inte om de funkar? ngn annan som har erfarenhet av de?
 
Sv: Piercingar

Piercingsmycken ska vara gjorda i titan, nickelfritt.
Hur kan du ha de andra om du är nickelallergisk? *undrar av ren nyfikenhet*

Jag själv har:
Snakebite (ringar, vill byta till något skojsigare om det går)
Näsa
Ögonbryn
Örsnibbar (heter det så? I alla fall "vanliga" hål)

Eftersom jag är så sjukt ful så väljer jag att inte visa bilder.
 
Sv: Piercingar

knapplån.

jag har piercingar i tungan, bröstvårtan och har just gjort en off center labret (med svart ring :love: ). tyckte inte att någon av dem gjorde ont att ta, tungan var lite irriterande när den svullnade efteråt och bröstvårtan lite svår att få läkt ordentligt, men själva piercandet kändes inte det minsta i något av fallen. men jag kanske är okänslig :P.
 
Sv: Piercingar

kl
Jag hade septum innan, och saknar det!

Vill jatte[/Igarna ha i kinderna. Tycker det ar sa fint.
Men jag ar lite orolig nar det galler jobb och sa. De gar ju att ta ut.

Vad anser ni om kindpiercingar, det som kan bli fult ar att man far fake- smilgropar, jag ar inte smal i ansiktet (men inte tjock i heller)
 
Sv: Piercingar

Jag har en i tungan som jag haft i fem år, tycker det räcker så för mig. Tror inte jag skulle passa i att ha någon piercing synlig i ansiktet och naveln m.m känns som ingen idé.
 
Sv: Piercingar

jag ska pierca mig i bröstvårtan och naveln nästa månad :) någon som vet hur de känns att pierca bröstvårtan? och hur läkningen funkar?

för mig kändes de som bröstvårtan sprack när jag piercade mig, men ångrar det aldrig, sjukt värt det! Sedan tycker jag att när man piercar sig så är ju smärtan en del av grejen precis som när man tatuerar sig.. det är min personliga åsikt iallfall!! :p
 
Sv: Piercingar

Jag har i båda boobsen, så det blir inga bilder på dom :p
Men jag vill även göra naveln och septum...
 
Sv: Piercingar

Jag har i båda bröstvårtorna. Smärta är ju olika från person till person. Klart det kändes rätt rejält men det gick iallafall fort. Mitt största problem var att jag är stickrädd så det krävdes lite förberedelser innan jag vågade göra dom :p
 
Sv: Piercingar

Okej, har alltid nickelfritt i öronen så de har funkat men har fått låta en hel del hål växa igen pga att det blir infekterat jättelätt ;/ så tänkte att de kanske är stor risk att det blir så me piercingar i ansiktet oxå .

Btw , ja tror inte på att du är ful alls, hade vart kul å se bilder (:
 
Sv: Piercingar

Jag har 11 hål i vänsterörat och 2 + 1 uttöjning i andra sen har jag i tungan också =)
 
Sv: Piercingar

kl

Jag är jättesugen på att pierca naveln, men jag är så osäker på om det kommer bli snyggt! Vet inte om jag tycker att jag har tillräckligt platt mage för det osv... :/ aah, jag har alltid beslutsångest xD
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Piercade mina örsnibbar någon gång i mitten av 90-talet. De har aldrig varit någon problem, förrens nu! De sista 2-3 åren har jag kunnat...
Svar
10
· Visningar
1 712
Senast: Lutten
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 833
Senast: hastflicka
·
Samhälle Alla fina länkar och referenser som jag hade tänkt att läsa i ämnet försvann i en trådrensning. Jag vore mycket tacksam om de kunde...
Svar
18
· Visningar
1 081
Senast: Raderad medlem 68338
·
Samhälle Människor verkar i allmänhet haka upp sig på de närmaste små detaljerna. Och missa hur de stora sammanhangen påverkar de villkor som vi...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 462
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp