Pinsam vuxenaktivitet

http://www.kalasdags.se/kalasfixare/mcdonald-s-s-t-eriksgatan.htm

Det verkar variera lite beroende på vart och vad en väljer också, men 550kr + maten för 10 barn verkar vara någon form av riktlinje (säger min googling där jag hamnade på bl.a. Familjeliv för att jag ville svara på din fråga! :eek: :D)
Haha! Tack för att du googlade :love: Jag googlade också men var väl trög i huvudet för jag kom inte fram till nåt. Men tack! Då vet jag! När jag var liten ville jag varenda år ha mitt kalas på McD, precis som min bästa vän hade haft ett år. Men mina föräldrar tyckte aldrig att det ens var ett alternativ och varje gång jag ser ett kalas där så blir jag avundsjuk :angel:.
 
Haha! Tack för att du googlade :love: Jag googlade också men var väl trög i huvudet för jag kom inte fram till nåt. Men tack! Då vet jag! När jag var liten ville jag varenda år ha mitt kalas på McD, precis som min bästa vän hade haft ett år. Men mina föräldrar tyckte aldrig att det ens var ett alternativ och varje gång jag ser ett kalas där så blir jag avundsjuk :angel:.

Vi kan göra en buke-insamling till din nästa födelsedag "Låt Niffe få fira sin födelsedag på McDonalds" och sen tar vi med din text så att alla förstår att det är för att bearbeta dina barndomstrauman som vi firar dig där! ;) :D

(OBS, om jag blir bjuden kan jag betala min egen mat ;))
 
Vi kan göra en buke-insamling till din nästa födelsedag "Låt Niffe få fira sin födelsedag på McDonalds" och sen tar vi med din text så att alla förstår att det är för att bearbeta dina barndomstrauman som vi firar dig där! ;) :D

(OBS, om jag blir bjuden kan jag betala min egen mat ;))
Ypperlig idé! :D :D :D

Men worry not, dear friend, om jag nån gång har ett McDonaldskalas är du SÅ välkommen och du behöver absolut inte betala din egen mat :up:
 
Jag tycker det är rätt uppenbart om man läser hela TS att det inte handlar om att skämma ut en enskild person utan om ett kompisgäng där det är etablerat att göra udda och "pinsamma" saker tillsammans.

Hade det rört sig om att födelsedagsbarnet skulle gått omkring på stan iförd ögonbindel och strap-on skulle jag också protesterat men nu tycker jag att det verkar skitkul! Jag skulle gärna hängt med på både barnkalas och PRO-fest. :)

Att tillbringa en kväll som riktiga blöjraggare kanske också är en idé?
 
Tack för alla bra förslag, vi har ju ett lek och buslandet i örebro, det är det hittills bästa förslaget:) men alla andra förslag va också superbra!!!
 
Förresten @Fille
Ytterligare ett förslag om hon fyller år runt Halloween är att ni "trick or treat"-ar tillsammans.

Det är sådär lite lagom pinsamt (men kul) att tigga godis som vuxen i grannskapet. Framförallt om en känner sina grannar :angel: :D
 
Jag har bekanta som tältade i en rondell "bara-för-att". :p
Det verkar helt livsfarligt, vi får våra rondeller genomkörda med jämna mellanrum av folk som antingen inte uppfattar att där är en rondell eller tycker det är kul att köra rakt igenom. Personal får inte vistas i rondellerna utan utbildning (arbete på väg), varselkläder och helst skyltning.
 
Fira högtider offentligt på fel tidpunkt brukar vara ett bra sätt att få uppmärksamhet och skämma ut sig (vi har firat jul i juli t.ex med tomteluvor, gran, julmusik etc i en större park. Urkul)

Ett annat förslag är pensionärsmästerskap där alla bör komma klädda som om de vore äldre och sen tävlas det i stereotypa aktiviteter, typ boule, korsordslösning, bingo, frågesport om pensionen etc.

Alltså pensionärsmästerskap låter ju helt fantastiskt roligt. Ska definitivt kommas ihåg till framtida kalas :):up:
 
Finns det någon som någonsin har träffat en pensionär som lever upp till den här bilden av pensionärer?

(Det påminner mycket lite om mina föräldrar, om vi säger så.)

Min farmor (med vänner) är rätt mycket så - förutom att hon inte förstår storheten med städrock :D Och farfar var även han bra på "pensionärsaktiviteter", som att åka på utflykter med PRO, spela bridge och Bingolotto samt äta kakor till förbannelse :)

Men jag antar att det handlar mer om personligheter samt ev generationstiölhörighet (tänker att min farmor är något äldre än dina föräldrar?) men det är en fin stereotyp att längta till om en, som jag, är ett kakmomster :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 421
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 191
Senast: skiesabove
·
Relationer Jag behöver skriva av mig. Ni är kloka. Det här är invecklat och jag får förmodligen inte med allt relevant i ett första inlägg. Jag...
2
Svar
24
· Visningar
4 034
Senast: Pinus
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 804
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp