Plötsligt händer det, Fiorano är förlovad

Jag har aldrig ringar på mig till vardags och vi gifte oss i fredags så det ska bli intressant att se hur lång tid det tar för mig att vänja mig. Har dock bara vigselring, vår förlovning var lite hemlig så det blev aldrig att vi köpte förlovningsringar.
GRATTIS !!!!
Och du också Fiorano !!!!
 
GRATTIS !!!!
Och du också Fiorano !!!!

Tack. :D

Kan ju så här en månad senare utveckla mitt svar med att jag tar av mig ringen ibland (tex när jag ska smörja in mig efter att ha duschat och såna saker, det fastnar ju kladd på ringen) och jag är inte alltid helt bra på att komma ihåg att ta på mig ringen igen... :p
 
Innan jag skaffade egna hästar hade jag alltid ringarna på men numera har jag bara dem på vid festliga tillfällen.
 
Grattis till er :D !

Jag är gift sen 5 år. Förlovade mig för 8 år sen(?). Fortfarande bär jag inte ring :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 655
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 845
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 324
Senast: Takire
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 527
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Engelsk grammatik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp