Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
För övrigt hade dom tagit gymmet under natten/dagen så inga coins idag :( Får se om jag orkar ut under helgen. Behöver använda mitt Lucky egg och evolvar en massa nu. Börjar bli fullt :)
 
Mina fyra är fortfarande kvar på gymmen! :cool:

Nu har jag förresten också märkt att det ändrats. Har fångat en hel del lite roligare pokemons sittande i soffan hemma. Typ Mr Mime, Koffing, Hypno och Slowpoke. :bow: Tidigare har här bara funnits Pidgeys, Ratatas, Spearows och mer Pidgeys...
 
Och jag hittar mest bara råttor, duvor och lite larver :(

Jag fick i vart fall en Pickatchu :) i ett ägg och kan snart evolva sötnosen och en Snorlax. Jag borde kanske var glad över snorlaxen men jag hade hellre fått en ny och inte min 3:e, men det är klart väldigt mycket bättre än Jynx och eveee som jag får jämnt ;)
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Okej
Så idag va jag in till SF ... Åkte till Embarcadero (eller hur de nu stavas) och gick sen från färje"terminalen" upp till strax norr om Fishermans warf.. (gick sammanlagt nästan 14 km)

Och kan ju säga att dratinis fick jag inte så många som jag hoppats på
OCH deras trackingsystem va "sådär" visst de hjälpte ju men när du tagit den så ligger den ändå kvar i listan...

Hade ca 120 Magikarp candy när jag börja... Har nu 420 TROTS powerups... Alltså Pier 39/41 v ju löjligt ...

image_580c3b96ddf2b310e3c14948.png


BARA Magikarps...

Kan numer evolva 3 st Psyducks, 3 st Tentacool och som sagt 1 Gyarados (men kommer inte ta gyaradosen då jag inte har nån bra magikarp)

Så är mer än lovligt less på Tentacool och Psyducks... Magikarps är ju ändå "användbara" ...

Sen har jag numerlärt mej att NEJ man kan inte få upp gym till lvl11... Level 10 gym är högst :(
ALLA gym är lvl 10 häromkring där jag bor...

I SF hann de inte ens få en färg innan de va en ny :p
 
Okej
Så idag va jag in till SF ... Åkte till Embarcadero (eller hur de nu stavas) och gick sen från färje"terminalen" upp till strax norr om Fishermans warf.. (gick sammanlagt nästan 14 km)

Och kan ju säga att dratinis fick jag inte så många som jag hoppats på
OCH deras trackingsystem va "sådär" visst de hjälpte ju men när du tagit den så ligger den ändå kvar i listan...

Hade ca 120 Magikarp candy när jag börja... Har nu 420 TROTS powerups... Alltså Pier 39/41 v ju löjligt ...

image_580c3b96ddf2b310e3c14948.png


BARA Magikarps...

Kan numer evolva 3 st Psyducks, 3 st Tentacool och som sagt 1 Gyarados (men kommer inte ta gyaradosen då jag inte har nån bra magikarp)

Så är mer än lovligt less på Tentacool och Psyducks... Magikarps är ju ändå "användbara" ...

Sen har jag numerlärt mej att NEJ man kan inte få upp gym till lvl11... Level 10 gym är högst :(
ALLA gym är lvl 10 häromkring där jag bor...

I SF hann de inte ens få en färg innan de va en ny :p
:eek::eek::eek::eek:
 
Nä nu är jag trött på det här. Fick äääääntliiiigeeeen ett 10km ägg och så får jag en jävla eevee. Igen. Ska jag få eevees i alla 10kms ägg jag får?! :rage::cry:
 
Jag fick de rosa äggen och en Dudo (ny!) i 2 st 5 km jag kläckte idag. Kläckte även ett 2 km men där blev det en Pidgey... :meh:
 
Nä nu är jag trött på det här. Fick äääääntliiiigeeeen ett 10km ägg och så får jag en jävla eevee. Igen. Ska jag få eevees i alla 10kms ägg jag får?! :rage::cry:
Jag får ju inte ens några 10km-ägg. :mad:

Evolvat massa idag så är ca 40000xp från level 26 nu. Hinner inte spela så mycket nu så det går sakta. Har iaf skrapat ihop 117 st i pokedexet.
 
Jag får ju inte ens några 10km-ägg. :mad:

Evolvat massa idag så är ca 40000xp från level 26 nu. Hinner inte spela så mycket nu så det går sakta. Har iaf skrapat ihop 117 st i pokedexet.

Jag har fått totalt 4, är på lvl 27.. Två eevee, en omanyte och en hitmonchan :banghead:

Jag spelar inte heller så mycket längre. Har promenerat ihop 50 candy med min bubbis iallafall, bara 75 kvar :D
 
Jag har fått totalt 4, är på lvl 27.. Två eevee, en omanyte och en hitmonchan :banghead:

Jag spelar inte heller så mycket längre. Har promenerat ihop 50 candy med min bubbis iallafall, bara 75 kvar :D

Jag har fått två är på level 25. Får mest 2km-ägg med maskar och fåglar i. Kulkul...
 
Kläckte mina tre senaste 10-kilometersägg igår och fick äntligen min första snorlax! Fick också en tredje lapras och en andra aerodactyl.
Annars så missade jag en dragonite i fredags, var på middag med min kompis som fyllde år så hon fick springa ut och jaga medan jag betalade notan. Lite ledsamt, men hon fyllde ju år så det fick bli födelsedagspresenten. LOL! Jag får gå en sisådär 10 mil till med min dragonair istället.
 
både en pikachu, oddish och abra rymde idag :arghh:

Kan knappt glädja mig åt mina fångade Dragonair, koffing, Grimer och abran jag kläckte...
 
Dök upp en Ivysaur på sightings för en stund sen... Ffort som satan på med kläder och foppatofflor och rusa ut. Så vad hände? Den despawnade innan jag hann hitta fanskapet :arghh:
 
Ni har inte missat eventet from onsdag va?
https://gosverige.se/massor-av-godis-halloween/ :bump: Passar nog på att byta buddy själv - min charmander behöver jag gå 29 mil med så lika bra att tanka extra godis åt det kräket medan man kan :D
Ska försöka orka spela på onsdag. Du bodde i krokarna kring Borlänge/Falun va? Kanske en pokemon-jakt/lucky egg vid lämpligt stop tillsammans? :) Har noll koll på områden däromkring som är bra. Skulle gärna se att det går att komma åt ett stop typ från inomhus när det är sånt jävla ruggigt väder :p
 
Ska försöka orka spela på onsdag. Du bodde i krokarna kring Borlänge/Falun va? Kanske en pokemon-jakt/lucky egg vid lämpligt stop tillsammans? :) Har noll koll på områden däromkring som är bra. Skulle gärna se att det går att komma åt ett stop typ från inomhus när det är sånt jävla ruggigt väder :p
Gör det! Från onsdag till, öh... När nu 1a november är, så är det tydligen igång.
Borlänge ja, har däremot sjukt lite ork efter en alldeles för lång tids förkylning i kombination med femtielva andra grejer så jag får avstå, pallrar mig ut lite snabbt när jag orkar just nu bara :p
Tror inte vi har bra ställen inomhus här. Stop-tätaste stället är Pylonen, där når man 3 stops från samma fläck, men det spawnar mest skit och är utomhus. Gammelgården brukar folk häcka vid också, 2 stops från samma fläck och ett till några steg bort samt ytterligare ett nere vid Älvhagen. Tydligen lite bättre spawns, dratini osv, men jag har inte hängt där själv så kan inte svära på det. Brukar inte ha tålamod att stanna länge nog :D
Bäst spawns just nu verkar vara i Kvarnsveden, kring typ Ica och Källgatan. Där är det dock tomt på stops.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
138
Senast: Gramse
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
169
Senast: em76
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 186
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 231
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp