Bukefalos 28 år!

Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag har jag och min bubbis promenerat 18km och därför fått ihop 24 candy :D Älskar den här tillfälliga uppdateringen, Cubone är min absoluta favorit så att dem är överallt är bara så kul! Gastly älskar jag också, så jag har bara positiva saker att säga :D Dessutom tycker jag att det överlag är mycket mer pokemon ute idag än andra dagar, även av vanliga sorter!
 
Alltså, innan Halloween är över så kommer jag hata cubone :p För övrigt kan den eevee jag fick i mitt enda 10km gå och dö.
10 nya candys till charmander som buddy och 10 till bulbasaur ur ägg tackar jag däremot inte nej till! :banana:
jag börjar känna samma sak om haunter och gastlys :p Igår var det rent av löjligt på torget här i stan - 5 gastlys, två haunters och två cubones trängdes på den ytan.
 
Alltså ååååh vad jag älskar Halloween i po-go!

Jag hoppas nästan att de byter spawn varje dag och att det inte är cubone i dag, men så bjussiga är de väl inte?

Älskar Gastly, har länge velat fångat en på över 90 % och jag hoppas att jag hittar de chosen one snart. Hade många gastlycandy innan, nu har jag 185 :D

Såg en pinsir på sightings i går, dessvärre på arbetstid. Har ingen sedan innan och vill gärna ha.
 
Och jag har inga ägg alls?! Helt tomt, jag har inte fått några nya trots att jag besökt hur många pokestops som helst :nailbiting: Någon som varit med om samma problem? Känns ju jättetråkigt att behöva promenera runt utan ägg på kläckning för att jag inte har ett enda :arghh:
 
Och jag har inga ägg alls?! Helt tomt, jag har inte fått några nya trots att jag besökt hur många pokestops som helst :nailbiting: Någon som varit med om samma problem? Känns ju jättetråkigt att behöva promenera runt utan ägg på kläckning för att jag inte har ett enda :arghh:
Skumt, det har inte hänt mig, det ramlar in 2 och 5 km, i princip så fort jag har kläckt. Tycker i och för sig att det har tagit lite längre tid typ senaste veckan att få nya ägg. Förut fick jag t o m nya ägg straxt innan jag hade kläckt!
 
Skumt, det har inte hänt mig, det ramlar in 2 och 5 km, i princip så fort jag har kläckt. Tycker i och för sig att det har tagit lite längre tid typ senaste veckan att få nya ägg. Förut fick jag t o m nya ägg straxt innan jag hade kläckt!

Fler än nio kan man väl inte ha?
 
Fler än nio kan man väl inte ha?
Nej, men det har hänt ganska många gånger att jag plötsligt får ett ägg, fast jag har fullt, och då kläcks det ett precis efteråt. Så den registrerar nog att det är kläckt innan det syns visuellt. Så jag brukar definitivt få ägg snabbt!
 
Och jag har inga ägg alls?! Helt tomt, jag har inte fått några nya trots att jag besökt hur många pokestops som helst :nailbiting: Någon som varit med om samma problem? Känns ju jättetråkigt att behöva promenera runt utan ägg på kläckning för att jag inte har ett enda :arghh:

Inga ägg alls ? Då hade jag nog skrivit till Niantic ...
 
Jag får bara 5km ägg. Enbart. Men det gör inget. Häromdagen kläckte jag min allra första Ponyta. :love:
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
183
Senast: Gramse
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
13
· Visningar
564
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 252
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 271
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp