Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Trott Vet inte hur ofta nests flyttar på sig men det har varit en bulbasaurnest i ulleråker, typ nånstans vid kronparken/psyk historiska (bulbas senast idag där)



jag fick en kanga och en unown i stockholm idag. orkade inte gå runt o leta fler utan tog de första bästa närmsta bara. men gött med det också! :) Vill kanske ändå ner till MoS nåndag så tar väl fler då.
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Åkte till Mall of Scandinavia ... Första timmen fångade jag 18 Kangas och 25 unown
Fick äntligen en Moltres och hjälpte till på en Lugia och en Moltres raid till (dvs fick de inte)
Totalt under dagen (ca 3 timmar) fick jag 41 Kangaskhan och 45 Unown... Faktiskt så gick de å tröttna även på dem :p
 
@Trott Vet inte hur ofta nests flyttar på sig men det har varit en bulbasaurnest i ulleråker, typ nånstans vid kronparken/psyk historiska (bulbas senast idag där)



jag fick en kanga och en unown i stockholm idag. orkade inte gå runt o leta fler utan tog de första bästa närmsta bara. men gött med det också! :) Vill kanske ändå ner till MoS nåndag så tar väl fler då.
Jag var bara i Stockholm över dagen tyvärr :( Här hemma i byn i Smedjebacken dyker bulba aldrig upp typ :(
 
En dag i Stockholm avklarat och inte en enda Kangashan eller Unown. Nu har vi förvisso inte letat heller iom att vi var ner för Pride främst, men ändå.
Funtade på att åka ner i veckan och dra till MoS. Men att hosta upp 3-400 på tågbiljetter för 2 pokémon? Nja, känns inte helt rimligt... :cautious:
 
@gul_zebra Äh, 3-400 är de väl värda. Jag funderar allvarligt på att hoppa på ett flyg för att få tag i dem. Lite lång tid att ta tåget eller bilen Piteå-Stockholm :)
 
Jag och lillebror far till Stockholm på tisdag för att jaga Pokémon :) (och gå till Sephora men det vet han inte än :rofl:) han är en riktig turknutte så jag hoppas det smittar av sig på mig :angel:
 
Åkte till Mall of Scandinavia ... Första timmen fångade jag 18 Kangas och 25 unown
Fick äntligen en Moltres och hjälpte till på en Lugia och en Moltres raid till (dvs fick de inte)
Totalt under dagen (ca 3 timmar) fick jag 41 Kangaskhan och 45 Unown... Faktiskt så gick de å tröttna även på dem :p
tack vare ditt tips åkte jag till MoS idag och jag håller med - man kan tröttna även på dem:angel:. Det var helt sjuuukt vad de spawnade hela tiden. På något sätt tycker jag nästan att just det förstör lite tjusningen med att ha fångat dem - de var liksom rare av en anledning å nu har de devalverat helt :o

Sedan tycker jag det är trist att alla andra som spelar i övriga landet och som inte har möjlighet att ta sig till Sthlm eller MoS inte har samma möjlighet att få tag på dessa.
 
Jag överväger att åka över till Köpenhamn i nästa helg och försöka fånga lite nya Pokémon. Tyvärr känner jag ingen annan som spelar PoGo, och det känns sådär att dra med någon när mitt mål är att spela/att gå ensam i Köpenhamn... :down: Å andra sidan vill jag ju inte missa det här eventet när det bara är en bro bort.
 
Jag har blivit erbjuden en sån där Pokemon go plus (jag får den gratis isåfall). Är det någon som har en sån och vet om den är värd att använda eller om den bara är irriterande?

Annars så är jag tillbaka till Stockholm from imorgon och hoppas på lite roligt spelande några dagar :D
 
Jag har blivit erbjuden en sån där Pokemon go plus (jag får den gratis isåfall). Är det någon som har en sån och vet om den är värd att använda eller om den bara är irriterande?

Annars så är jag tillbaka till Stockholm from imorgon och hoppas på lite roligt spelande några dagar :D
har en kompis som har en som är jättenöjd, men du får en chans att fånga en pokemon å ibland drar den å ibland får du den.

Tidigare i veckan så försökte en annan spelare att sälja in en sådan till mig, men jag tyckte det var lite väl mycket pengar för att spela PoGo men skulle jag få en gratis så skulle jag bara tacka å ta emot :D

Så vill du inte ha den, så tar jag den gärna ;) :D
 
har en kompis som har en som är jättenöjd, men du får en chans att fånga en pokemon å ibland drar den å ibland får du den.

Tidigare i veckan så försökte en annan spelare att sälja in en sådan till mig, men jag tyckte det var lite väl mycket pengar för att spela PoGo men skulle jag få en gratis så skulle jag bara tacka å ta emot :D

Så vill du inte ha den, så tar jag den gärna ;) :D

Hmm det låter ju positivt! Jag får fundera lite, vill ogärna samla på mig saker jag inte använder men är den användningsbar kan det ju vara kul :D Jag försökte läsa recensioner men de sa allt mellan helt värdelös och fantastisk typ :rofl:
 
min bästa är bara strax över på 91,1.........
Rätt sida om 90 iaf! :up: Undrar om det varit färre med högt IV eller om det bara är slumpen? Har en Articuno på 96 och en Lugia på 94, och alla jag fångat av dessa har legat högre än moltres. Hoppas på bättre lycka med nästa fågel :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
159
Senast: Gramse
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
209
Senast: em76
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 555
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 238
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp