Bukefalos 28 år!

Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har lite flyt! Fick ett 10 km ägg till idag när jag fyllde på med bollar. Måste se till att kläcka det nu under eventet. Vete tusan hur jag ska hinna :nailbiting:. Stora i-lands bekymmer :cautious::D
 
Gamla stan är bara helt fantastisk när det gäller pokemon!!! :banana::banana:

Lyckades fånga hela 5 Vulpix idag vilket gör att jag kan evolva till Ninetails!:love:
Fick även ett antal Growlithe, Oddish, Diglett och Rhyhorn. Sedan Machope, Ponyta, Sandshrew och en Magmar.
Slutligen när jag precis promenerat ihop tillräckligt med Omanyte så fångade jag en Omastar oxå (som tur var hade jag ett ägg igång)

Sedan vet jag inte var Abra har emot mig, mer än 2/3 av alla rymde när jag kastade bollar på dem även om jag använde Ultra Balls på CP23.....
Iaf nu saknar jag bara 6 candys för att få en Alakazam.... :)

Nu har jag promenerat upp mig till Level 27 :D
 
Mitt första inlägg i tråden, har läst allt men inte skrivit något innan.
Har spelat sen strax innan de släppte spelet och är nu på lvl 26 med 126 st i dexet.

Gamla stan var toppen igår!
Fick tag på en Lapras på 2027, en Aerodactyl och en Omastar. Aerodactyl var ny för mig.
Och en massa annat smått och gott.
Har dessutom traskat i onödan med Abra som Buddy då jag fångade säkert sex stycken igår.
 
Efter dagens promenad saknar jag bara 7 candy för att kunna utveckla Geodude hela vägen. Kläckte också fram en Sandshrew, så nu kan jag utveckla den också. Dags att dra igång ett lucky egg. Men jag vill gärna få en Nidoran hane och en Bellsprout till innan dess så jag får med dom också. Har varit helt öde med dom den sista veckan.
 
Här är en till som har spelat i gamla stan :D Det är jättekul, min mamma spelar så vi gick och fångade pokemons tillsammans :love: Jag har ju inga vänner som spelar så det var jättekul att gå runt tillsammans.

Under helgen har jag lyckats få 8 nya till pokedexen :) I gamla stan fångade jag Dragonair och Electabuzz, sen evolvade jag fram Raichu, Graveler, Magneton och Seadra. Har också fångat Voltorb och Electrode.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
2 376
Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
222
Senast: Gramse
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
20
· Visningar
1 065
Senast: VLMF
·
Trädgård & Växter Ifjol täckte jag ett större område kirskål med markduk. Men efter att ha läst om hur ogräs ofta växer in i markduken så den sen fastnar...
Svar
5
· Visningar
238
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp