Bukefalos 28 år!

Pokémon GO - del 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag har inga ägg alls?! Helt tomt, jag har inte fått några nya trots att jag besökt hur många pokestops som helst :nailbiting: Någon som varit med om samma problem? Känns ju jättetråkigt att behöva promenera runt utan ägg på kläckning för att jag inte har ett enda :arghh:
Har hänt mig en vända. Jag startade om spelet och då fylldes det på ganska omgående. Om inte det funkar skulle jag nog höra av mig till niantic.

Jag har ju fått 10 km ägg innan men inte 3 av 4 nya men det verkar på er som det beror på slumpen och inte halloween. Jag hoppas verkligen att det är bra i dem och att det trillar ur en mängd godis dessutom.
 
Jag har fått många nya till pokédexen de senaste dagarna, kul! Är på level 19 och har inte fått några 10 km-ägg. Jag spelar i min egen takt, vill mest fylla pokédexen och battlar inte mycket alls. Bryr mig inte om ifall jag levlar snabbt. Nuvarande buddyn är Dratini men jag byter lite hit och dit när jag kommer på att jag vill evolva någon särskild.

Något jag har märkt är att när jag tittar i pokédexen så har jag massvis av skuggor av pokémons som jag aldrig har sett, varken att de har spawnat eller ens på sightings. Varför visas de ändå? Inte för att det spelar någon roll.
 
Jag har fått många nya till pokédexen de senaste dagarna, kul! Är på level 19 och har inte fått några 10 km-ägg. Jag spelar i min egen takt, vill mest fylla pokédexen och battlar inte mycket alls. Bryr mig inte om ifall jag levlar snabbt. Nuvarande buddyn är Dratini men jag byter lite hit och dit när jag kommer på att jag vill evolva någon särskild.

Något jag har märkt är att när jag tittar i pokédexen så har jag massvis av skuggor av pokémons som jag aldrig har sett, varken att de har spawnat eller ens på sightings. Varför visas de ändå? Inte för att det spelar någon roll.
De du sett i gym syns också som skuggor i pokedex numera.
 
jag börjar känna samma sak om haunter och gastlys :p Igår var det rent av löjligt på torget här i stan - 5 gastlys, två haunters och två cubones trängdes på den ytan.
Lol jag har aldrig fattat varför folk är så förtjusta i gastly, inte här iaf. Tycker det kryllar av de men lik förbannat blir folk alldeles till sig, själv går jag bara förbi de :p

Och jag har inga ägg alls?! Helt tomt, jag har inte fått några nya trots att jag besökt hur många pokestops som helst :nailbiting: Någon som varit med om samma problem? Känns ju jättetråkigt att behöva promenera runt utan ägg på kläckning för att jag inte har ett enda :arghh:
Jag läste nånstans att nån blev utan ägg när hen hade fullt i sin ryggsäck, det kan inte vara det då? Låter iofs konstigt, borde gälla fullt av pokémon, men... Ja. Kort och gott, har du plats för ägg? :p

Jag kläckte en Cubone O_o
Välkommen till klubben :D
 
Körde ett lucky egg och fick ihop 50000 xp. Hade egentligen velat samla mer, men ville utveckla Cubone och Gengar med lucky egg istället för att fånga dem vilda så jag fick passa på nu ;)
 
132 i pokedex, nu går det seeeegt att få nya... Med halloween-specialen kommer jag i alla fall få ihop till minst en ny, men sen är det typ stopp :(
 
Nu sitter min Pikachu på axeln, efter 2.5 km :p Älskar det här eventet, och att min gps ballar ut lite här hemma i lägenheten så jag får ihop km utan att göra nått :rofl: Behöver 7 candy till med Pikachu, sen vet jag inte om jag ska ta Vulpix eller de rosa äggen...
 
Jag hade inte fullt i ryggsäcken, såg särskilt till så det fanns gott om plats för ägg. Har aldrig varit med om det förut, att inte få ett enda ägg :crazy: jag tog bort appen och laddade ner den igen, och efter många pokestops fick jag äntligen ett ägg :bump: Sen fylldes det snabbt på, så det måste ha hängt sig på något sätt O_o
 
@Paddington Om det är till någon tröst så kläckte jag precis ännu en cubone, och det efter att ha cyklat 5 km innan den ville kläckas trots att det var 500 meter kvar på ägget när jag började. Kunde typ inte vara mer ovärt :p
 
Jag hade inte fullt i ryggsäcken, såg särskilt till så det fanns gott om plats för ägg. Har aldrig varit med om det förut, att inte få ett enda ägg :crazy: jag tog bort appen och laddade ner den igen, och efter många pokestops fick jag äntligen ett ägg :bump: Sen fylldes det snabbt på, så det måste ha hängt sig på något sätt O_o
Jag verkar ha drabbats av samma bugg, förut alltid fått nya ägg direkt men nu töms lagret.
Jag får väl också ta bort appen då.
 
@Paddington Om det är till någon tröst så kläckte jag precis ännu en cubone, och det efter att ha cyklat 5 km innan den ville kläckas trots att det var 500 meter kvar på ägget när jag började. Kunde typ inte vara mer ovärt :p
Nää, ingen vidare tröst - men skönt att jag inte är ensam om eländet :p ;)

Usch, du har det värst - när GPSen inte funkar som den ska heller :arghh:
 
Idag fick jag den där "bekräfta att du inte är en robot" när jag spela pokemon... :p

Har dock inte hunnit in till SF igen :(
 
Mitt senaste tillskott- Jynx, från ett 10 km ägg :banghead::rage::arghh::cry:
Nåja jag fick en charmander :heart från ett 2 km - strax innan. Det får väl inte bli för bra ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
181
Senast: Gramse
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
13
· Visningar
561
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 236
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 270
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp