Bukefalos 28 år!

Ponnyakuten 5

Sv: Ponnyakuten 5

"Tobbe Camp ger varje elev en unik möjlighet att få coachas av de
absolut bästa tränarna och pedagogerna inom Sveriges hästvärld.
Du kommer att få hjälp och coachas av professionella elittränare.
Och du kommer även att få ta del av lärorika och inspirerande
gästföreläsare, och givetvis även få hjälp av Tobbe personligen.
Gästtränare kommer att väljas beroende på just dina behov. En
skräddarsydd träningsplan läggs upp för varje ekipage. "

Ja?
Det står inte VILKA tränare som kommer. Eller hur länge eller om man ens får rida för dom.
 
Sv: Ponnyakuten 5

Yep skulle tro det... Undra om man kan få komma och skippa goodiebagen och betala 13500 istället..
Min tränare tar 4-500/timmen. 15000 blir ju endel timmar hos honom
 
Sv: Ponnyakuten 5

FYRA DAGAR?!
Här trodde jag (som inte hade den mest sammarbetsvilliga datorn kanske) att lägret var en vecka, och därmed bara typ dubbelt så dyrt som standardläger... men nästan fyra papp per dag... oj. Det var inte riktigt nåt jag var sugen på.
 
Sv: Ponnyakuten 5

Hade jag råd med att slänga bort 15000 hade jag verkligen inte åkt på ridläger, hade istället lagt de pengarna på en månads intensiv träning för min dressyrttänare och ändå haft pengar över.:p
 
Sv: Ponnyakuten 5

Men då får du ju inte träffa Tobbe ;)

/Lavinia, som gärna skulle se Tobbecamp också inspelat och på tv.
 
Sv: Ponnyakuten 5

Eller hur!
Jag har hört att Edward Gal inte tränar vem som helst, men det gör Adelinde Cornelissen, för €100 halvtimmen och €200 för en timme. Det finns möjligheter att övernatta på hennes gård också. Adelindecamp? ;)

Har Lisen en hemsida? Jag hittar bara hennes sociala nätverk.
 
Sv: Ponnyakuten 5

Betyder det att jag kan få 7 timmar Adelinde istället för 4 dagar Tobbe? (där jag gissar att man max rider 2 ggr/dag och således kanske rider 8 timmar?)

Njae, inte mer sugen... :-)

/Lavinia
 
Sv: Ponnyakuten 5

Finans en bloggeren som var hos Adelinde i Holland en månad. TROR hon betalade runt 30 000 för det.
 
Sv: Ponnyakuten 5

Så eventuellt 2 veckor hos Adelinde för samma pris som 4 dagar Tobbe?? I know where I would go :-)

/Lavinia, som alltid längtar till söndagarna
 
Sv: Ponnyakuten 5

Eller hur!
Jag har hört att Edward Gal inte tränar vem som helst, men det gör Adelinde Cornelissen, för €100 halvtimmen och €200 för en timme. Det finns möjligheter att övernatta på hennes gård också. Adelindecamp? ;)

Har Lisen en hemsida? Jag hittar bara hennes sociala nätverk.

Va?? Det är skitlite ju. :eek: 100 EUR är typ 880 kronor just nu. Det finns helt "vanliga" svenska tränare som aldrig kommer att vara i närheten av ett OS som tar 600 för en halvtimme.
 
Sv: Ponnyakuten 5

Gud vilka priser.... min tränare har ridit GP på egenuppfödd häst och tar 250 kr för 40 minuter...

Kanske är skillnaden att jag misstänker att hon tränar andra för att hon tycker det är roligt, inte för att casha in så att säga. Happ får nog ta och flytta hem igen om jag skaffar häst, annars lär jag inte ha råd att träna :p
 
Sv: Ponnyakuten 5

Ikväll är det dags igen :) :

"Säsong 5. Avsnitt 7 av 14. Tobbe Larsson är mycket imponerad av Elin som lärt sin ponny Rasmus konster som att buga och snurra. Han erbjuder henne till och med jobb i hans stall med hans hästar! Åtta deltagare har kommit till hästartisten Tobbe Larssons hästgård för att få hjälp med sin häst av Sveriges toppryttare. Från 2013."

I ärlighetens namn är jag inte superintresserad av frihetsdressyr, så jag hoppas på att man också får se något annat i kvällens avsnitt...
 
Sv: Ponnyakuten 5

Eftersom de inte gått igenom hur de lär in konsterna så tycker jag det är ointressant. Kör lite enklare trickträning själv men tycker själva inlärandet och inte utförandet är det mest utmanande.
 
Sv: Ponnyakuten 5

Inlärandet är verkligen det mest utmanade!:) Där skulle jag också vilja se mera HUR man lär!:)
 

Liknande trådar

Tjatter Ibland når de automatiska översättningarna på Facebook nya höjder. Jag fastnade med blicken på en kaka som såg trevlig ut och som...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 433
Senast: macbeth
·
C
Islandshäst Jag drömmer lite om att kanske ta ett föl på mitt sto i framtiden. Det kanske (troligtvis) aldrig blir av men är ju kul att fundera iaf...
Svar
15
· Visningar
2 597
Senast: JennyK94
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 374
Senast: supercassie
·
Hästmänniskan hejsan alla bukemänniskor... sorry om tråden ligger fel, ni får ta bort eller flytta den då måste bara fråga om det inte bara är jag...
2
Svar
32
· Visningar
3 118
Senast: Rouise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldhamster ungar

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp