Ponnymammorna 2018

paramore

Trådstartare
Vet inte om det finns någon sån här tråd, men hade varit så himla kul att kunna diskutera, dela med sig och inspireras av andra ponnymammor! (Och såklart pappor) Kan vara allt från ni som har små shettisar till era 3-åringar till ni som har tonåringar som tävlar :)

Berätta gärna om era barn och deras ponny, bild hade med varit kul! (Iaf på ponnyn om ni inte vill dela med er bild på barnen)

Här kan vi sen diskutera allt mellan himmel och jord som rör våra barn och deras ponnysar :love:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 827
Senast: jemeni
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vet inte varför jag skriver dethär. Eller jo egentligen så tror jag att det är två andledningar. Och det ena är för OM det kan...
2
Svar
25
· Visningar
2 734
Senast: Trasten
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 426
Senast: Flixon
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 233
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp