Pruttar alla killar?

Sv: Pruttar alla killar?

Och jag håller med dig. Herregud, jag skulle verkligen ha tyckt det var fruktansvärt äckligt om mitt ex ständigt hade pruttat framför mig. Och det finns definitivt killar som INTE har det som vana.
 
Sv: Pruttar alla killar?

Ja, det är inte så att jag demonstrativt släpper brakare dagarna i ända, men skulle en fis smita ur trots att sambon är i närheten så verkar han göra vad jag skulle ha gjort, helt enkelt låtsats att jag drabbats av akut dövhet.

Att som en del skriver, att de skulle spy och inte vilja vara ihop med personen verkar milt sagt vara överspänt.
 
Sv: Pruttar alla killar?

Min kille går runt och pruttar hela tiden (eller ja när vi är ensamma inte ute bland folk) och jag tycker det är asäckligt och förstår inte hur man kan prutta så mycket. enligt honom gör alla hans kompisar likadant:meh:

Går era killar också runt och pruttar jämt?

Näe mina grabbar går inte omkring och pruttar jämt.
Men visst fiser dem illa eller brakskitar lite nu och då, shit happens.

Jag brukar ge igen :D
 
Sv: Pruttar alla killar?

KL

Att demonstrativt släppa brakare dagarna i ända är fånigt.
Men att knipa bara för partnern kan ta illa upp, när fisen helt plötsligt bara dyker upp är väl minst lika fånigt.
Jag tycker att man ska fisa när man behöver det men tänka något på omgivningen. Ofta har man ju på känn om det är en doftbrakare eller en mindre doftande smygfis. Doftbrakare kan man gå ifrån, annars är det ingen big deal.

Kan inte låta bli att tänka på TS andra tråd, han kanske vill kunna fisa när han behöver, det kan påverka viljan att inte vilja bo ihop.
 
Sv: Pruttar alla killar?

kl

Jag och min sambo pruttar inför varandra, men inte mer än det som kommer.
Vi håller inte tillbaka bara för att vi är nära varandra (självklart undviks det om vi har sex och sånt :p). Känns bara löjligt att dölja sånt för varandra.

Men pruttar man hela tiden ska man kanske se över sin kost.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: miumiu
·
Övr. Hund Ja, enligt dig alltså! :) Tyckte det var en rolig diskussion i en annan tråd om hundstorlek men ville inte ta över TS tråd som handlade...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
10 496
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Dagbok När jag gick första året på gymnasiet var jag bjuden på en fest som någon utav alla mina SUF-kompisar hade ordnat ute i Bergsjön, samma...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: miumiu
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 277
Senast: Bubbla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp