Pruttar alla killar?

Sv: Pruttar alla killar?

niphredil... mitt inlägg var inlagt med humor ju.... självfallet finns det alla sorter ju :)
man kan faktiskt ha hyfs ju:D
/s
 
Sv: Pruttar alla killar?

Fast alltså, jag är laktosintolerant och slarvar jättemycket. Min mage får jobba hårt kan jag säga. Det betyder dock inte att jag går runt och släpper mig bland folk. Min kille skulle spy rakt fram om jag gjorde, han tycker att det är lika ohyfsat som jag.

För mig är det lika äcklig som när folk helt ogenerat rapar och petar sig i näsan. Äckligt och otrevligt, i mitt tycke.
 
Sv: Pruttar alla killar?

niphredil... mitt inlägg var inlagt med humor ju.... självfallet finns det alla sorter ju
Förlåt jag missade det, såg inget roligt med det alls.
 
Sv: Pruttar alla killar?

Jag begriper inte hur min kille är skapt, han pruttar ALDRIG. Jag kan bara minnas ett extremt fåtal gånger jag hört honom.

Jag däremot.... Jag orkar inte alltid tänka på att jag är laktosintolerant och fiser därför ibland mycket mer än jag skulle önska.:-(

Haha, samma sak här :D
men har nog aldrig hört min man prutta, mer än nån gång när han varit på toa och jag råkat gå förbi.

Har faktiskt frågat honom hur han klarar sig att inte prutta, för han skulle verkligen aldrig göra det, förutom på toa. Och då svarade han *man måste väl ha lite kroppskontroll* :rofl:

Samma här med min sambo! Ibland undrar man hur de.. lyckas..?
Min har dessutom en tarmsjukdom som hade förklarat om han hade släppt sig ibland. Men nä, det är tydligen kroppskontroll som gäller här också -en som jag är mindre duktig på (misstänker dock ev IBS, men ändå!).
 
Sv: Pruttar alla killar?

Hmmm... vi män gör så... det är bara så :D
själv har jag bekymmer med bryggkaffe......å så kebatallrik dagen efter ;)

men... född å bor på landet å är mekaniker... det hör till...ingen bryr sig hemma eller på jobbet
fast.... på bio å restaurang får man hålla igen....å släppa ljudliga när det är skottlossning på bion :D:D:D

/s

Ungefär som den som lyssnade på musik på krogen och passade på att släppa sig när det är en massa ljud så ingen skulle höra, men så kom han på att han lyssnade på sin ipod..... :p
 
Sv: Pruttar alla killar?

*kl*

Här pruttas det när så behövs från båda parter (och båda barnen). Tyvärr ganska illaluktande emellanåt. Den som släpper sig får då höra klagomål och lite surt gnäll från den andre. Den som luktade flinar mest. Och ja, det gäller oss båda.
:D

Jag har en son som släpper sig inför oss bara för att retas, han vet om att hans luktar och passar gärna på att släppa dem innan han lämnar området själv. När han en morgon förra veckan stod och borstade tänderna passade jag på att släppa mig. Fick höra "MAMMA!!!" Jag tog min tandborste och gick ut från toa och stängde dörren :sneaky: lagom till ett vrål där inne i från för att den luktade. :o Jag svarade bara att jag var ju på toa och där får man väl stinka...

Barnen tror mig inte när jag säger att jag ALDRIG någonsin fiser eller har fisit i mitt liv... :confused:

Min man släppte sig i sömnen varje natt, det är ju inget man kan påverka- man sover ju, men till slut blev jag irriterad för "han" väckte ju mig lagom till stanken.:cautious:
 
Sv: Pruttar alla killar?

Jag har en son som släpper sig inför oss bara för att retas, han vet om att hans luktar och passar gärna på att släppa dem innan han lämnar området själv. När han en morgon förra veckan stod och borstade tänderna passade jag på att släppa mig. Fick höra "MAMMA!!!" Jag tog min tandborste och gick ut från toa och stängde dörren :sneaky: lagom till ett vrål där inne i från för att den luktade. :o Jag svarade bara att jag var ju på toa och där får man väl stinka...

Barnen tror mig inte när jag säger att jag ALDRIG någonsin fiser eller har fisit i mitt liv... :confused:

Min man släppte sig i sömnen varje natt, det är ju inget man kan påverka- man sover ju, men till slut blev jag irriterad för "han" väckte ju mig lagom till stanken.:cautious:

Alla människor släpper väder ca 1,5 liter gas passerar mag/tarmkanalen varje dygn..så jag förstår dina barn som inte tror dig i det här fallet ;)
 
Sv: Pruttar alla killar?

KL

Hemma hos oss fiser vi loss när och var vi vill.
Ingen springer undan för att gå på toaletten och ingen blir förnärmad.
Ibland stinker det helvete, bakisfisar är inte att leka med.... :yuck:
Och skrattar åt det gör vi med :D

Tänk vad jag är glad att jag hittat någon som är så obesvärad av det som jag är!
 
Sv: Pruttar alla killar?

Min man och jag har varit tillsammans i tio år och på hela den tiden har jag kanske hört honom fisa tio gånger i vaket tillstånd. Om ens det. Han är väldigt väluppfostrad och det uppskattar jag.

Jag försöker hålla mig, men ibland sliter sig en :o Har jag druckit kolsyra måste jag rapa, vilket han tydligen inte behöver. För mig kommer det bara. Men man kan ju välja om man gör det så diskret som möjligt eller med öppen mun, rakt ut.
 
Sv: Pruttar alla killar?

KL

Hemma hos oss fiser vi loss när och var vi vill.
Ingen springer undan för att gå på toaletten och ingen blir förnärmad.
Ibland stinker det helvete, bakisfisar är inte att leka med.... :yuck:
Och skrattar åt det gör vi med :D

Tänk vad jag är glad att jag hittat någon som är så obesvärad av det som jag är!

släpper väder gör jag i sällskap lika ofta som jag pinkar eller skiter i sällskap...aldrig med andra ord:sneaky:
 
Sv: Pruttar alla killar?

Ja man kan välja vad man äter och man kan välja att avlägsna sig till närmaste toalett om man är gasig i magen. Inge roligt att få nån annans prutt i lungorna. Jag blir lätt illamående och kommer en sådan helt plötsligt då får jag jättebråttom bort för att spy och jag avskyr att spy. i bästa fall går det över och ibland tvingas jag svälja spyan. Min pappa pruttar ofta och bryr sig inte vem som är i närheten. Det är skitäckligt och jag har redan svårt att äta.
 
Sv: Pruttar alla killar?

Jag har aldrig umgåts med folk som håller på så, skulle inte göra det heller, fy vad äckligt. Blir illamående bara jag tänker på det. Sånt där ska skötas diskret..enligt mig. Men tur dom som tycker det är okej att göra det öppet har andra som inte har något emot det.
 
Sv: Pruttar alla killar?

Fast det är väl ingen här som sagt att man gör det "helt öppet", eller hur?

Att fisa inför sin man som man varit gift med i 20 år kan väl knappast kallas för "helt öppet" eller?
I sådana fall har väl folk sex helt öppet också. Eller förstås, ni som tycker det är så våldsamt äckligt med fisar har väl inte sex heller. För fy fabian så snuskigt det måste vara att få kroppsvätskor på sig :eek::nailbiting:
 
Sv: Pruttar alla killar?

Att fisa inför sin man som man varit gift med i 20 år kan väl knappast kallas för "helt öppet" eller?
Jag tycker det, definitivt. Fruktansvärt äckligt. Enligt mig så ska sådant inte ske i min närhet, sen är jag väldigt känslig allmänt för lukter.
I sådana fall har väl folk sex helt öppet också. Eller förstås, ni som tycker det är så våldsamt äckligt med fisar har väl inte sex heller. För fy fabian så snuskigt det måste vara att få kroppsvätskor på sig :eek::nailbiting:
Tycker det är väldigt långt ifrån varandra faktiskt. Min erfarenhet är att det i värsta fall för min del är att det blir svettigt, andra kroppsvätskor har jag inte fått på mig under sex. Jag tänder inte riktigt på sådant..
 
Sv: Pruttar alla killar?

Jag begriper inte hur min kille är skapt, han pruttar ALDRIG. Jag kan bara minnas ett extremt fåtal gånger jag hört honom.

Jag däremot.... Jag orkar inte alltid tänka på att jag är laktosintolerant och fiser därför ibland mycket mer än jag skulle önska.:-(

Samma här, fast utan diagnos på mig :angel:

Jag tänker på ett visst avsnitt av South Park, där invånarna helt plötsligt börjar fatta eld - det visar sig att de var nykära och inte vågade fisa inför sina nya partners:D Så det är allt bäst att lätta på trycket lite då och då;)
 
Sv: Pruttar alla killar?

Tycker det är väldigt långt ifrån varandra faktiskt. Min erfarenhet är att det i värsta fall för min del är att det blir svettigt, andra kroppsvätskor har jag inte fått på mig under sex. Jag tänder inte riktigt på sådant..

Nu är ju detta extremt OT ni är båda helt torra under sex? Ni kysser inte varandra och det går inte för din kille heller då eftersom inga kroppsvätskor förutom svett förekommer?
 
Sv: Pruttar alla killar?

Knapp

Jag och min kille fiser inför varandra utan problem, fy vad jobbigt om man skulle behöva springa undan varje gång liksom. Dock fiser han betydligt mer än mig och hans stinker alltid. Dock släppte han en riktig stinkare i bilen en gång och där gick min gräns iaf. I ett rum kan man välja att gå undan om man vill, vilket man inte kan i en bil. Visst går det att öppna rutorna, men då får man gärna göra det innan man fiser i så fall.

Däremot så fiser varken han eller jag om vi har sällskap (lite beroende på sällskap också, vissa bryr sig inte). Likadant så håller man sig vid mys/sex och vid måltider.
 
Sv: Pruttar alla killar?

Nu är ju detta extremt OT ni är båda helt torra under sex? Ni kysser inte varandra och det går inte för din kille heller då eftersom inga kroppsvätskor förutom svett förekommer?
Klart saliv möjligtvis vilket jag inte tycker är äckligt. Sen tycker jag heller inte sperma är ens i närheten så äckligt.

Jag förstår inte riktigt vad dom vätskorna har att göra med fisandet, det så är för mig två väldigt skilda saker. Inte ens i närheten av varandra.
 
Sv: Pruttar alla killar?

Jag sa till min kille när vi träffades att jag aldrig fiser framför någon för jag tycker det är äckligt och ohyfsat.
Han har aldrig vågat släppa sig än och vi har varit ihop i över två år :p

Under graviditeten hände det att jag råkade släppa mig av misstag och jag höll på att dö av skam, vill inte att någon annan ska känna min tarmdoft...

När jag har varit ihop med killar som fiser mycket har det berott på att dom har dåliga matvanor. Mycket snabbmat, pizza, gorbys osv. i kombination med barnslig humor. Så kul är det inte med pruttar?!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: miumiu
·
Övr. Hund Ja, enligt dig alltså! :) Tyckte det var en rolig diskussion i en annan tråd om hundstorlek men ville inte ta över TS tråd som handlade...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
10 496
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Dagbok När jag gick första året på gymnasiet var jag bjuden på en fest som någon utav alla mina SUF-kompisar hade ordnat ute i Bergsjön, samma...
Svar
8
· Visningar
1 281
Senast: miumiu
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 272
Senast: Bubbla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp