Pruttar alla killar?

Sv: Pruttar alla killar?

Vi är så pass bekväma med varandra att det inte är någon jättekatastrof om man råkar/måste fisa trots att den andra är i närheten, men det är inte så att vi går runt och fiser hela tiden. Oavsett kön.
 
Sv: Pruttar alla killar?

Haha nej ;). En olycka kan väl hända den bäste men jag tycker det hör till vanligt hyfs att man försöker släppa sig där det är lämpligt (förslagsvis på toaletten).

Håller med. Undantaget är när man sover eller om man har någon fysisk åkomma, det är bara ohyfsat att släppa sig i folks närhet om man faktiskt kan rå för det.

Bodde ett tag med en tjej som på egen hand kunde utrymma en hel butik, men det fanns liksom inget att göra åt det då hon hade enorma problem med hela matsmältningsapparaten. Jag bodde ju som sagt med henne och jag kände ju bara sympati, hon led mycket mer av det än vad jag gjorde.
 
Sv: Pruttar alla killar?

*kl*

Här pruttas det när så behövs från båda parter (och båda barnen). Tyvärr ganska illaluktande emellanåt. Den som släpper sig får då höra klagomål och lite surt gnäll från den andre. Den som luktade flinar mest. Och ja, det gäller oss båda.
:D
 
Sv: Pruttar alla killar?

KL

Nöden har ingen lag! Jag har sedan tonåren sagt "Safety!" när jag släppt mig och det sitter fortfarande i. Kom ifrån en sådan där grej i kompisgänget, om du inte säger ett visst ord efter att du rapat/släppt dig så får de andra ge dig en boxning för ohyfs. Så detta "Safety!" smittar av sig i min vänkrets och så även till pojkvänner. Min pojk säger också det per automatik nu. Ibland kan det låta "Safety! Sorry..." eller "Pre-safety!" som en varning eller "Safety, and I think it's a bad one..." osv. Självklart reagerar man med "Amenvafan!" ibland, om den andre släppt en riktigt jävlig en. Men jag skulle inte säga att pojken släpper sig mer än jag gör. Eller mer än genomsnittsmänniskan. ;)
 
Sv: Pruttar alla killar?

*kl*

Här pruttas det när så behövs från båda parter (och båda barnen). Tyvärr ganska illaluktande emellanåt. Den som släpper sig får då höra klagomål och lite surt gnäll från den andre. Den som luktade flinar mest. Och ja, det gäller oss båda.
:D
Åh herregud, min mardröm typ :D Förutom ungarna då - det kan jag ju såklart ha överseende med. Men alltså så skulle jag aldrig vilja ha det. Okej om man verkligen inte kan rå för det men aldrig att det skulle vara nåt man gör runt och gör helt öppet. Kan inte tänka mig nåt mer avtändande.
 
Sv: Pruttar alla killar?

Hmmm... vi män gör så... det är bara så :D
själv har jag bekymmer med bryggkaffe......å så kebatallrik dagen efter ;)

men... född å bor på landet å är mekaniker... det hör till...ingen bryr sig hemma eller på jobbet
fast.... på bio å restaurang får man hålla igen....å släppa ljudliga när det är skottlossning på bion :D:D:D

/s
 
Sv: Pruttar alla killar?

Min kille går runt och pruttar hela tiden (eller ja när vi är ensamma inte ute bland folk) och jag tycker det är asäckligt och förstår inte hur man kan prutta så mycket. enligt honom gör alla hans kompisar likadant:meh:

Går era killar också runt och pruttar jämt?

Vad jag vet är det könsorganen som skiljer sig åt mellan könen. Inte tarmfunktionerna.
 
Sv: Pruttar alla killar?

Åh herregud, min mardröm typ :D Förutom ungarna då - det kan jag ju såklart ha överseende med. Men alltså så skulle jag aldrig vilja ha det. Okej om man verkligen inte kan rå för det men aldrig att det skulle vara nåt man gör runt och gör helt öppet. Kan inte tänka mig nåt mer avtändande.

Jaha. För mig är det liksom ... tja mänskligt helt enkelt. Inte mer avtändande än att det luktar bajs inne på toaletten när någon bajsat. Det bara .... är som det är liksom. Mänskligt.
 
Sv: Pruttar alla killar?

Jag och min man undviker att prutta framför varandra och andra, båda två, händer det så är det inte hela världen såklart, men det känns som vanligt hyfs att "sköta det snyggt" ;)
(är däremot uppvuxen i ett hem med helt fritt pruttande, en storebror som gärna kastade prutt på mig osv. så jag är väl glad att slippa numera.. :p )
 
Sv: Pruttar alla killar?

Hmmm... vi män gör så... det är bara så :D
Åh. I sådana fall måste samtliga av mina ex ha varit kvinnor med en sjukt bra pålimmad kuk. Vad jobbigt. Och jag som levt i tron att de helt enkelt bara varit helt vanliga män som betett sig hyfsat och väluppfostrat. (Och neeeeej, jag menar inte att man är ouppfostrad för att man är i en relation där båda är chill med att släppa sig i tid och otid, att däremot göra det utan att fråga, ja, det menar jag är enormt ohyfsat.)
 
Sv: Pruttar alla killar?

Jag tror att killar pruttar precis lika mycket som tjejer. Vi tillhör samma släkte, människan, och är bortsett från könet likadant byggda.

Hyfs är en fråga om uppfostran, och många uppfostrar sina barn olika.

Vad ville du ha för svar med din tråd?



Det är lite KP-varning på tråden!
 
Sv: Pruttar alla killar?

*kl*

Här pruttas det när så behövs från båda parter (och båda barnen). Tyvärr ganska illaluktande emellanåt. Den som släpper sig får då höra klagomål och lite surt gnäll från den andre. Den som luktade flinar mest. Och ja, det gäller oss båda.
:D

Precis så som ovan är det hos oss också :D
 
Sv: Pruttar alla killar?

Okej om man verkligen inte kan rå för det men aldrig att det skulle vara nåt man gör runt och gör helt öppet. Kan inte tänka mig nåt mer avtändande.

Fast jag och min karl går verkligen inte runt och är tända på varandra 24 h om dygnet. Skulle däremot någon av oss råka släppa sig när vi är i sänghalmen så håller jag dock med dig.
 
Sv: Pruttar alla killar?

Jag fiser ohämmat bland de jag känner. Alla pruttar och bajsar.
Att säga "jag ska bajsa" innan man går på toa så de andra kan uträtta sina behov innan är praktiskt.
 
Sv: Pruttar alla killar?

Fast för mig kan vissa beteenden vara så pass avtändande att de påverkar min syn på killen oavsett om han gör det i sängen eller ej.

Pontiacfarmer: skitsnack, jag känner massa killar med trevligare hyfs än så.
 
Sv: Pruttar alla killar?

*kl*

Min vän o hennes mamma brukar ha pruttävlingar. tack o lov så stinker det inte.. jag bryr mig inte :p Men har nog aldrig träffat en man som går runt och pruttar hela tiden..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: miumiu
·
Övr. Hund Ja, enligt dig alltså! :) Tyckte det var en rolig diskussion i en annan tråd om hundstorlek men ville inte ta över TS tråd som handlade...
13 14 15
Svar
282
· Visningar
10 496
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Dagbok När jag gick första året på gymnasiet var jag bjuden på en fest som någon utav alla mina SUF-kompisar hade ordnat ute i Bergsjön, samma...
Svar
8
· Visningar
1 278
Senast: miumiu
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 263
Senast: Bubbla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp