Sv: Pudel?

Vad härligt :D Vi står också inför valet och kvalet, inte på ras utan uppfödare. Om allt går som det ska så får vi hem en liten cane corso-valp till sommaren :love:

Lite bilder från igår när det var så härligt väder:
DSC_0052.jpg

DSC_0047.jpg


När mamma och pappa är borta dansar pudeln på bordet :cool:
DSC_0064.jpg


Galen strudel: Film
 
Sv: Pudel?

Här tränas det Rallylydnad! :) Hans Pudliga Höghet tycker det är kul, medan Pudliga Prinsen tycker det är lite jobbigt och hellre går efter mig än bredvid.

I vinter har jag tänkt träna stadga och följsamhet med HPH. Nu funderar jag på hur jag kan träna inne när den pudel jag inte tränar håller på att dö av avundsjuka, och den jag tränar håller på att hoppa ur skinnet av mallighet. :p
 
Sv: Pudel?

Åh vad alla skaffar hund nu! Jag är också jättesugen på en kompis till herr pudel, men tror inte det går ihop.
Bra utsikt han har från bordet :D

I helgen har mina grannar fått låna Totte, dom saknade att ha hund och tog med han upp till Pajala, där uppe bastar visst hundarna :eek:, så Totte har tagit sin första bastu och verkade gilla det, haha!
Han hade charmat alla han träffat :) och såhär död var han när han kom hem igår:

005_50a951a8ddf2b31d2c006c42.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har två hundar. 1 år och 1,5 år båda tikar. Den yngre är finnspets och den äldre blandras( labrador, golden, pudel och jackrussel)...
Svar
15
· Visningar
724
Övr. Hund skulle passa om man har Border Collie, men skulle vilja ha en något mindre, lättsam hund som fortfarande vill hänga med på långa...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 878
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Velar mellan dessa raser. Ser för- och nackdelar med alla. Tycker om alla väldigt mycket. Har minst erfarenhet av pudel. Har funderat...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 536
Senast: Mkb
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 211
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp