Bukefalos 28 år!

Ranch Horse Classic *Bilder*

Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Appropå be snällt om bilder så undrar jag om nån tog kort på mig o min häst. Jag red i plesuren o hade en skjorta med ruskigt många paljetter. Paljetter i man o svans o en klarröd hatt. Om nån har nån fin bild på detta så blir jag oerhört glad. PM:a gärna
Kram
C

Tja, jag har inga bilder, men tänkte säga hej i alla fall :)

/Emmi
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Red en liten fux. I pleasuren hade jag ljusa färger på mig och hästen(vit/beige) och i ranch trailen hade jag en beige/grön skjorta.
:D

Var bara där över helgen, och hade tyvär inte tagit några kort på er!:crazy:

Var dålig på att ta kort överhuvudtaget, och har inte ens gått igenom söndagens bilder där jag tror det kan finnas med nån bukefalist!:)
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Ja du jag gick ju inte vidare eftersom jag blev inträngd i en annan häst som sparkades. O sen orkade inte Iso i underlaget så han körde fel galopp en bit. Är det nån som fattar resultatlitorna. De fins ju inga placeringar utsatta efter nr sex. Hade ju varit intressant o veta om man kom sist eller blev diskad.
/ C
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

*knapplån*
Nu har jag fått in fler bilder i albumet!:)
ligger längst bak i albumet som ni kan se Här!

Bukefalist?
rha%202%20027.jpg


rha%202%20094.jp

rha%202%20078.jpg

IMG_1403.JPG
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Men hi. Vi har ju en video film på din reiningritt:) Vi har även nästan alla med på flm i freestilen
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

halloj igen :)
Fina bilder

/Emmi
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Hej igen :)
Hur har helgen varit?
Här var det jättefint igår och SPÖREGN idag.... usch...

Kram Emmi

Här är det halvbra väder idag. Har slagit vad med maken om att det ska regna max 15mmm. Han tror att detska komma 35 mm innan 00.00 i natt. Den som förlorar får bjuda den andra på bio. ( Ser fram emot biobesök snart ). Har du hajat resultatlistorna hur man ska räkna?

I går krockade vi med en älg ute i skogen. Hästarna blev urskraja, men till sist försvann den. jag skrek nästan lika mycket som under barell racet på chappen.
Kram Christina
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Lizoft har gjort en fin liten film om 'Brutna tummen'
http://www.youtube.com/watch?v=gV5oxX4ZsyE

Enjoy!
/Mike

Synd att ingen filmade framridningen till fr. jag såg en viss Tomas göra en "Tomas" han tränade fake roping o vips va han på backen o satt fast i stigbygeln med sporren. O jag mitt nöt sitter o tittar mellan fingrarna o säger whoooo till hans häst. Sen ser jag till min förvåning att han sitter fast med vänster ben i höger stigbygel. Hur lyckas man?:rofl: Detta får bli att göra en "tomas":bow::bow:
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Lyckligtvis inte min tumme :)
/Mike
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Ja du jag gick ju inte vidare eftersom jag blev inträngd i en annan häst som sparkades. O sen orkade inte Iso i underlaget så han körde fel galopp en bit. Är det nån som fattar resultatlitorna. De fins ju inga placeringar utsatta efter nr sex. Hade ju varit intressant o veta om man kom sist eller blev diskad.
/ C

Det är bara de placerade som står listade som du säger, resten får inget veta. Lite trist tycker jag med, men jag förstår domaren som inte orkar stå och ranka alla 40 ekipage :rofl:
 

Liknande trådar

L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 844
Senast: Lindi
·
V
Fälttävlan Nu är en helg fylld med fälttävlan över och jag tänkte berätta för er hur min helg med Fälttävlans-SM i lag för ponnier såg ut. Eftersom...
Svar
19
· Visningar
2 511
Senast: eapige
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp