Bukefalos 28 år!

Ranch Horse Classic *Bilder*

Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Vänta nu... Det var ju när jag träffade!!!:eek::love:

Ingen fick ju kort då ;) Du får strax ett PM!

Kram från Malin!
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

*kl*

jag får vansinnesattacker på mitt galleri här hemma... får jäklar inte upp bilderna och vill inte lägga dem var som helst heller *infoga förbannad smiley här*
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

undrar vad som har hänt med din stackars dator....

Kram
Emmi
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

ha funderat lite på vad detta kan vara för ras...
är det en nodis..???
någon som vet??

21698586.jpg

Samma pålle som översta bilden hos golden tinka. komentar snygg Shoni
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Dammar av en underbart härlig tråd. Den muntrar upp lite i allt regnande. Man kan ju alltid drömma sig tillbaka i goa vänners lag.
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Verkligen härligt!!!!

Ser framemot nästa år allaredan, även om jag tror att tävlandet får vara då!!!:p
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

De gör jag med, även fast dom säger att gröngölingar inte ska kunna va me. Man får välan åka över dan då. Tog inte du några kort på rhc, skulle va skojsig att få se vad som fastnade på din lins?:banana:
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

De gör jag med, även fast dom säger att gröngölingar inte ska kunna va me. Man får välan åka över dan då. Tog inte du några kort på rhc, skulle va skojsig att få se vad som fastnade på din lins?:banana:

Hur ska dom kunna bedöma vilka som är gröngölingar eller inte?:confused:;)
Gröngölingarna är ju halva rhc!:bump:
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Jaaa länge leve gröngölingar!! ;)

En sak som jag funderade över var dom lååånga klänningarna som låg kvar över hästens rumpa (på feestyle rainingen) hur mycket hästen än galopperade och krumbuktade. Vad är hemligheten??
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Men nähä, vart har ni läst detta nu då?
Jag hoppas jag har en ny kuse från usa då som är mkt bra.
Håll tummarna gott folk.
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

De gör jag med, även fast dom säger att gröngölingar inte ska kunna va me. Man får välan åka över dan då. Tog inte du några kort på rhc, skulle va skojsig att få se vad som fastnade på din lins?:banana:

Men...men...jag som hade tänkt att vara med jue och jag är gröngöling, åtminstone i större sammanhang.

Säger som andra.....det är ju att ALLA kan vara med som gör hela RHC :bow:
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Det står på RHA s hem sida. Planering för kommande rhc arangemang. Ekipage med orutin skall sållas bort på något vis. Man borde ha rut klasser o beg klasser eller rättare sagt amatör o prowklasser. Rha önskar en högre standard på ekipagen ( vi får tolka det hur vi vill) Ursäkta , detta inlägg har ju inget med tråden i sig att göra, förlåt förlåt.
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

hehe :)
välsydd klänning som inte är "hal" är det som är hemligheten.

/Emmi

PS: mamma har sytt den och en till likadan :)
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Det står på RHA s hem sida. Planering för kommande rhc arangemang. Ekipage med orutin skall sållas bort på något vis. Man borde ha rut klasser o beg klasser eller rättare sagt amatör o prowklasser. Rha önskar en högre standard på ekipagen ( vi får tolka det hur vi vill) Ursäkta , detta inlägg har ju inget med tråden i sig att göra, förlåt förlåt.

Var i hela friden har du läst det??? jag kan inte hitta något sånt där???
Vore himlans tråkigt om de BARA vill ha en elittävling, såna finns ju redan!!! Är ju liksom en del av RHC, att alla kan delta!!
 
Sv: Ranch Horse Classic *Bilder*

Jo då det står ungefär på det viset, men de kanske har uppdaterat o tagit bort vissa utsagor. Tjolahopp
 

Liknande trådar

L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 844
Senast: Lindi
·
V
Fälttävlan Nu är en helg fylld med fälttävlan över och jag tänkte berätta för er hur min helg med Fälttävlans-SM i lag för ponnier såg ut. Eftersom...
Svar
19
· Visningar
2 511
Senast: eapige
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp