Bukefalos 28 år!

Ratt till barnvagn?

skogstomten

Trådstartare
Vart i hela friden hittar man en sådan där ratt som man kan sätta på vagnens båge framför barnet?
Har försökt leta en sådan men jag måtte vara blind när jag är på leksaksaffärer.:crazy:
Sambon drar bara iväg till legoavdelningen så han har man ingen nytta av :devil:

Tänkte att en ratt kunde få sonen att sitta lungt i vagnen en liten stund till iaf :angel:
 
Sv: Ratt till barnvagn?

Kan du inte kolla då om det finns en ratt som passar till alla märken eller om man måste köpa en ex Brio-ratt till en Briovagn... :laugh: Eller kanske den iaf passar på andra märken?

Jag ska också införskaffa en ratt så småningom men har inget "standardmärke" på sulkyn... :laugh:
 
Sv: Ratt till barnvagn?

Ratt??? ratt?

Sätt på ett hästhuvud i trä och ett par tyglar i hästhuvudet!

Du e väl bukefalist????

:D

/KT
 
Sv: Ratt till barnvagn?

Ratt??? ratt?

Sätt på ett hästhuvud i trä och ett par tyglar i hästhuvudet!

Du e väl bukefalist????

:D

/KT

Ops tänkte inte på att jag "svor i kyrkan"
:rofl::banana:

Fastdet var ju en lite kul ide,
undrar bara om grabben skulle uppskatta det.

Blev ingen koll idag, kanske imorgon.
Ska se om det är olika modeller, men nog hoppas jag att det är en modell som passar alla. :laugh:
 
Sv: Ratt till barnvagn?

Förr läs för några år sedan :angel: fanns det modeller som passade till de flesta vagnar/kärror.
Den hade universalfästen :D

*håller tummarna att det fortfarande finns*
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 326
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 940
Senast: lundsbo
·
Övr. Barn Skäms nästan för att skriva här då jag ännu en gång gått på sambons lovord och blivit besviken och lurad igen. 🥺 Han har ett jobb som...
Svar
15
· Visningar
3 787
Senast: Angel
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 433
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp