Bukefalos 28 år!

Regntäcket från e**os

P

Principessa

Fick reda på att min mamma har varit "snäll" och beställt ett sådant täcke åt min häst....
Jag hade berättat för henne att mitt regntäcke har gått sönder och det nog inte går att rädda det..så hon ville var en snäll mor och så fick hon se att E**os sålde täcken på internet,så hon beställde ett till mig...det borde komma hem nu i veckan...
Har sökt på gamla trådar om dessa täcken men det är ingen som rapporterat om hur passformen är...
Så nu skulle jag bli JÄÄÄÄTTE glad om ni berättar lite om dessa täcken? :bump:
Det jag tänkte på var att bogvecket satt lite knepigt till?

Själv så har jag en arab.. :D

Tacksam för svar! ;)
 
Haha, det var väl gulligt av henne!
Jag vet ingen som har ett sånt, så tyvärr kan jag inte säga något om det.

Men du får berätta sedan om det var något att ha! :)
 
ohh jag blir tokig. Kan du inte vara så snäll o sätta dit resternade två bokstäverna? På ngt härlogt kodsätt. Jag fattar ju inte vart täcket kommer ifrån :(
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 757
Senast: Lotus
·
F
Utrustning va nere i ridsportbutiken här i borås å fråga om dom hade nova bett, läst så mycket possetivt om dem. dom hade bara något annat...
Svar
4
· Visningar
1 144
Senast: Bisquit
·
S
Hästmänniskan Har en lite trasslig historia att berätta... jag hade för ett par år sedan en då treårig fjordhingst. Han var jättesnäll o gjorde allt...
Svar
9
· Visningar
1 661
Senast: Svanhild
·
N
  • Låst
Övr. Barn Skrev denna fråga i en annan tråd men fick inget svar... Beställde en Brio Nova Classic i helgen. (på babyland) Han som hjälpte...
Svar
4
· Visningar
720
Senast: Naggur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp