Bukefalos 28 år!

Sv: Rhc 2008

:rofl::rofl: Det hade varit Superbt!! Hehehe, bästa idéen i år!

Nåhå ja ,vadan e nu detta för tokerier. Kanske vi skulle kunna fixa ett vad , här på buke ang Pax o ställa upp på tokigheter på RHC:devil:. Bew , Vi kan tjäna stor kovan;)........ eller:o
 
Sv: Rhc 2008

Hallo alla, det är snart bara tvåmånader kvar. har ni anmält er än?
 
Sv: Rhc 2008

anmäler den dan de har tak över ridbanan..hatar regn:devil:
verkar annars vara en trevlig tävling..

Sluta! De kommer aldrig bli tak över den banan. De e klart ni ska komma ner iallafall. Ni kan ju dessutom stryka er om de regnar.
De gick bra förra året trots allt regn. Och jag är verkligen en som HATAR regn är bortskämd från att bott i CA i 7år.Där regnar de ju inte mkt mest på nätterna under regnperioderna.
 
Sv: Rhc 2008

Sluta! De kommer aldrig bli tak över den banan. De e klart ni ska komma ner iallafall. Ni kan ju dessutom stryka er om de regnar.
De gick bra förra året trots allt regn. Och jag är verkligen en som HATAR regn är bortskämd från att bott i CA i 7år.Där regnar de ju inte mkt mest på nätterna under regnperioderna.


Regnade det förra året? minns en skur, men chappen är ju så otroligt roligt så man minns ju bara det allt det positiva!:D

Jag är glad att det inte finns tack över banan, då hade det blivit som vilken större tävling som helst!
 
Sv: Rhc 2008

chappen är en Kittel.. antingen pissregnar det, eller så blir man stekt. Ångkokt eller välgrillad ryttare någon? ;)
 
Sv: Rhc 2008

Då måste du ha bott i södra Californien, jag bodde vid San Francisco i 6 år och jag HATAR vintern i CA för det bara regnar och regnar det öser ner i 3-4 månader, iskallt dessutom så man fryser in i märgen. Jag jobbade ju mestadels utomhus så nu är jag allergisk mot regn och det är definitivt ridhus som gäller :mad:.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Rhc 2008

Proppen är på gång har jag hört från säker källa. Man ska tydligen kunna anmäla sig via nätet i år så det är nog därför det tagit lite längre tid.
/ Christina

Sorry om jag rättar dig men proppen har släppts runt 15 maj varje år och säkrare källa än mig finns nog inte:cool:
 
Sv: Rhc 2008

Sorry om jag rättar dig men proppen har släppts runt 15 maj varje år och säkrare källa än mig finns nog inte:cool:

Nä det tror jag inte att jag får. Misstänker nog vem du är, vinkar glatt! Jag väntar iaf med spänning på proppen oavsett när den kommer. Men på RHA:s hemsida står det ju faktiskt april, men jag väntar gärna ett tag till. Mvh Christina
 

Liknande trådar

Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 237
Senast: Jerseyite
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 876
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Funderar över om det finns nån forskning kring hur länge en häst behöver tugga för att känna sig nöjd/mätt? Jag vet att hästar inte ska...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 674
Senast: TinyWiny
·
Mat Jag köpte några vinflaskor i Frankrike sist jag var där. Nu var tanken att jag skulle bjuda älsklingen på middag och servera ett gott...
Svar
12
· Visningar
502
Senast: Smoothi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp