riddarkalender...

Sv: riddarkalender...

Det får bli projetet efter ;)

Det svåra är att få ihop det rent logistiskt och ekonomiskt men tanken lever kvar. De som åker till Medeltidsveckan i år kan ha turen (?) att få tag på ett nyligen avslutat projekt från min sida :)
 
Sv: riddarkalender...

Oooooh, vad? Jag ska ju till MVT :bump:

Däremot fick jag avslag på min ansökan hos kommunen att ha häst i lägret på galgberget :mad:
 
Sv: riddarkalender...

Kirre - jajamensan! Jag, sambo (troligen bebbe) och HÄSTEN kommer :bump:

Jobbar även på att få med mig Norrby. Silvertrana kunde inte rent ekonimiskt tyvärr. Gisburne här på buke var med och red i helgen - henne hann jag dock inte kolla med.

Om vi får Komma förresten? ;)
 
Sv: riddarkalender...

Låter som en kalender helt i min smak:laugh: Den vill jag ha om den blir gjord. Kul att se vilka som kommer med i såfall.
 
Sv: riddarkalender...

Hoppas det går att få ihop en kalender snart, hade ju varit asläckert! Det ingår inte en riddare när man beställer den? :angel: Jag har redan spanat in en som jag gärna hade tagit med mej hem, hehehe
 
Sv: riddarkalender...

Låter som en kalender helt i min smak:laugh: Den vill jag ha om den blir gjord. Kul att se vilka som kommer med i såfall.

Det lär bli "kändisar" från de olika lagen. Har några som sagt att dom ställer upp men det blir en samlad kompott från diverse riddargäng

Hoppas det går att få ihop en kalender snart, hade ju varit asläckert! Det ingår inte en riddare när man beställer den? :angel: Jag har redan spanat in en som jag gärna hade tagit med mej hem, hehehe

Hmm - kan inte lova att det ingår en riddare i kalendern men jag tar gärna emot tips på riddare ni vill se i kalendern.

Mvh Mia
 
Sv: riddarkalender...

Den kvinnliga kalendern går ju faktiskt att fixa nu i helgen...
 
Sv: riddarkalender...

Det är faktiskt sant... fast jag kommer inte ha mycket tid övers till fotografering ;)
 
Sv: riddarkalender...

Kom igen nu, det där är bara en dålig bortförklaring ;)

Samla allihopa och låt kameran gå varm!
 
Sv: riddarkalender...

Haha, tack gode gud att jag blev tvungen att avstå tjejhelgen :D
 
Sv: riddarkalender...

Haha ja ni, jag lär ICKE ta någon förstasida, inte om vi inte ka skrämma ihjäl kunderna förståss =)
 
Sv: riddarkalender...

haha jag tycker lätt att du ska ha första sidan, men bara om du har din fina mössa på dig :D supersött ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ingen har väl missat Kalenderhjälpens hästkalender som blev mycket omtalad, populär och nu redovisat en rejäl vinst som går till...
2
Svar
33
· Visningar
2 983
Senast: Spirit
·
T
Hästmänniskan Vänder mig till den allvetande Bukeligan för att få kloka infallsvinklar på ett problem lika gammalt som havet. ;) Ska försöka fatta...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 859
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp