riddarkalender...

Sv: riddarkalender...

joo.. hon e nog den underbaraste häst jag träffat..
kul att du oxå tyckte om henne, go e hon..
Du har inte bilder på henne kanske??:bump:
Det är dom enda jag har...
 
Sv: riddarkalender...

joo.. hon e nog den underbaraste häst jag träffat..
kul att du oxå tyckte om henne, go e hon..
Du har inte bilder på henne kanske??:bump:
Det är dom enda jag har...

kolla på bilderna från SM som finns på SRS's hemsida - där finns hon med vet jag!
 
Sv: riddarkalender...

UPDATE:

Eftersom min kära sambo har gjort mig en mycket lycklig flicka då han igår köpte en digitalsystemkamera till mig så ligger kalendern rätt bra till! Ska bara se till att få tag på allvarligt intresserade riddarpojkar och försöka träffa dom!
 
Sv: riddarkalender...

Är det krav på medlemskap i förening för att vara med i kalendern?
 
Sv: riddarkalender...

jag hade tänkt mig att försöka få med etablerade riddare i kalendern. Sen vilka som ställer upp vet man ju aldrig - jag ska ner på veckan nu och se om jag kan övertala två av gutarna...
 
Sv: riddarkalender...

Övertala? Om jag känner gutarna rätt får du nog kämpa för att få dem att lämna plats till någon annan i kalendern :)
 
Sv: riddarkalender...

*kl*

Tyvärr tog verkligheten alldeles för mycket tid nu i visby så jag hann inte ens ner till tornerspelsbanan för att säga hej...

För stunden jobbar jag med ett annat fotoprojekt så vi får se vad som händer.
 
Sv: riddarkalender...

Scorpan! Hur går det med kalendern på våra snygga pojkar? jag e ju bara lite halvt riddare men jag e lugnt med på bild av kvinnliga riddare ;) *fniss*
 
Sv: riddarkalender...

jag ska försöka fota lite i helgen men vi får se. kommer du till finsta?
 
Sv: riddarkalender...

jag ska försöka fota lite i helgen men vi får se. kommer du till finsta?

När är det? Har inte träffat dig alls i sommar jue... *sucka* Inte sett något tornerspel alls.. varit för upptagen med att träna själv *fniss* Imorn komemr jag äntligen fota min nya utrustning! Då lovar jag att skicka dig bilder!
 
Sv: riddarkalender...

finsta är nu i helgen. vi kommer vara där på lördagen iaf - söndagen får vi se hur det blir med.
 
Sv: riddarkalender...

Får se om jag kan övertala pojken atthänga med dit en snabbis... tror tyvär ritne detmen man vet aldrig :) det händer nämligen mycket imorn :P Söndag hade sett bättre ut... Men men... vi får se
 
Sv: riddarkalender...

Hmmm jag tror bestämt att jag får prata med grabbarna i Modulus . . . .skall Tornamentum vara med så skall väl inte vi vara sämre :cool:
 
Sv: riddarkalender...

kommer ni på SM så tar jag med mig kameran!

Har dock insett att rent ekonomiskt så kommer kalendern dröja. Blöjor har prio 1 ;)
 
Sv: riddarkalender...

hehehehe....
Jag vill ha ett ex av kalendern då den är färdig!! :banana:
 
Sv: riddarkalender...

Den här tråden har jag allt missat.
Får väl ställa upp för den goda sakens skull om nu projektet fortfarande rullar :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ingen har väl missat Kalenderhjälpens hästkalender som blev mycket omtalad, populär och nu redovisat en rejäl vinst som går till...
2
Svar
33
· Visningar
2 983
Senast: Spirit
·
T
Hästmänniskan Vänder mig till den allvetande Bukeligan för att få kloka infallsvinklar på ett problem lika gammalt som havet. ;) Ska försöka fatta...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 859
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp