Bukefalos 28 år!

riddarkalender...

Sv: riddarkalender...

det finns en kalender på St Nicolai medlemsida... Dock inte en sån som diskuteras här *s* Men idén är inte fel...
 
Sv: riddarkalender...

Ställer du upp Ilex? *hehe*

Jag kanske skulle ta tag i saken i år på SM och kolla av om någon är intresserad att delta ens... ;)
 
Sv: riddarkalender...

haha, harligt!!
for nat ar sen hade de en jckeykalender fran jagersro...

men jag e helt pa en riddankalender!!
jag koper fem!!:banana: :angel: :banana:
 
Sv: riddarkalender...

*S* Ja du scorpan.. tja.... jag är inte den som skulle backa ur. Lite roligt hade det varit, även om min kropp är mer lämpad att döljas :rofl:

Jag har några bilder på dig å nön till *ler* Jag fick ju inte fota er... eller ja... det blev inte av *synd*. Men titta vet ja på SRS å se om de ä nån du vill ha... så skickar jag det till dig.
 
Sv: riddarkalender...

Hur gick det Scorpan. Fick du några riddare som ställer upp i kalendern under helgen???
 
Sv: riddarkalender...

Har haft en galen ide i många år nu...

En kalender a la "brandmän" fast med våra riddarpojkar istället. Tänk er en rätt *harkel* lättklädd riddare (endast iförd svärd o häst??) ståendes i snön som "Sir December" *ler*

Att få tag på 12 riddare som ställer upp som modeller kommer jag nog inte ha några problem med men... Finns det en marknad?

Tanken var att överskottet givetvis skall gå till något välgörande ändamål :bump:
Om denna kalendern slår ut väl får jag väl göra en fast med kvinnliga riddare till året efter ;)

vad tror ni? Ska jag försöka mig på detta? :o :confused: :d



fniss. Med tanke på kylan i december så skulle dylik klädsel göra att de intressanta delarna av bilden skrumpnar ihop...:angel:

Förlåt. KUNDE inte låta bli..:p
 
Sv: riddarkalender...

horsemanship:
Jag hann inte ragga upp några... Spelade elak domare hela helgen så jag låg inte så bra till är jag rädd *flin*

Älgen:
Mmm den tanken har slagit mig - kanske en dolk räcker till!
 
Sv: riddarkalender...

här har du definitivt en som vill köpa kalender sen!:D
 
Sv: riddarkalender...

Ännu en kalenderköpare här :D Säg till om du behöver hjälp för all del, den här iden måste ju genomföras :love: :d :D
 
Sv: riddarkalender...

Scorpan... när kommer kalendern ut.. Jag vill vara både Januari, Februari, Mars, April, Maj, Juni, Juli, Augusti, September, Oktober, November och December.......
 
Sv: riddarkalender...

Jag är oxå med och nappar... Jag vill ha 2st... , men kommer det en med tjejer, så hade jag gladeligen ställt upp, men är inte medlem i klupp eller egen häst.. Har bara lånat riddare Pilen´s (I riddare björnen) häst, Corall.. Hon är mitt hjärta... såå.. kan man vara med med en riddares häst?? :rofl:

Nää.. men kör på det... tror det blir en supergrej... Riddare är ju hästfolkets "heros", prec. som icke hästtokiga människors brandmän.. så jag tror det säljer stort..

Go for it!!:bump:
 
Sv: riddarkalender...

måste bara lägga in en bild på den underbara häst som jag hade lyckan att få rida en liten tid av mitt liv, men som endå lyckades stjäla mitt hjärta med sådan storm...

Corall:
12352111.jpg


12352110.jpg


tack "Rallis" för den fina tid som du gav mig och rädslan som jag övervann på din underbara rygg + allt självförtroende som byggdes upp igen..

Ps. Tack Nicklas "Riddare Pilen", för att jag fick låna henne och för att jag än idag får komma och pussa på henne och ta en liten tur då och då... D.s
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: riddarkalender...

hon är toppenfin den hästen! *hålla med* träffade henne på SM och vart charmad!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ingen har väl missat Kalenderhjälpens hästkalender som blev mycket omtalad, populär och nu redovisat en rejäl vinst som går till...
2
Svar
33
· Visningar
3 023
Senast: Spirit
·
T
Hästmänniskan Vänder mig till den allvetande Bukeligan för att få kloka infallsvinklar på ett problem lika gammalt som havet. ;) Ska försöka fatta...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 958
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp