Rikstorneringen 2008

Sv: Rikstorneringen 2008

Arrrg.... De har problem med internet. Jag har en hastighet på 2 kbit/sek... det tar tid att få upp bilderna till SRS hemsida då..... men de kommer... jag lovar :)
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Arrrg.... De har problem med internet. Jag har en hastighet på 2 kbit/sek... det tar tid att få upp bilderna till SRS hemsida då..... men de kommer... jag lovar :)

jätte fina bilder kan man köpa dom av dig jag skulle vilja ha på Infensus riddare ?
 
Sv: Rikstorneringen 2008

jätte fina bilder kan man köpa dom av dig jag skulle vilja ha på Infensus riddare ?


Jo... det skall gå att fixa :) Å jag kan meddela att nu är alla bilderna där från lördagen... om allt går väl så kommer söndagen och fredagen kanske i morgon. :crazy:

Å scropan... nu ä det lite fusk :p för att alla mina bilder ä ju ute... men jag skall ändå försöka fixa (PS:a lite) ett par bilder :)
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Jaha vad det så den löd:idea:Dock är det ju allmänt känt att Lejonstjärna och bilar inte går i hopp kommer så fort jag blivit frisk att börja rida fem mil enkel resa till jobbet. :angel:

Mycket finna bilder bay the way:bow:
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Nu finns även söndagens bilder ute! :laugh:

www.xn--riddarsllskap-hfb.se

Även dessa bara förminskade, ej editerade. Dock så har jag tagit bort de absolut sämsta bilderna (rejält suddiga & fel "motiv") Så det är "bara" en 840 bilder denna gången...:D

Titta å njut, Å för ni som var där... minns... värmen...:)
 
Sv: Rikstorneringen 2008

jätte dumt och trist iriterande... när jag klickar på resultat kommer verkligen förra årets resultat fram.. hittar inget från i år.. vad tror du att det kan bero på?? har sett ett par av bilderna på roths jobbdator men när jag kommer hem funkar det inte alls... :cry:
 
Sv: Rikstorneringen 2008

jätte dumt och trist iriterande... när jag klickar på resultat kommer verkligen förra årets resultat fram.. hittar inget från i år.. vad tror du att det kan bero på?? har sett ett par av bilderna på roths jobbdator men när jag kommer hem funkar det inte alls... :cry:

Hmmm, det låter konstigt... Det enda jag kan tänka mig att din dator ligger och håller sidan i cachen. Det vill säga att den laddar den "gamla" sidan från minnet i din dator. Testa att "resna" cachen.

IE - klicka på verktyg - internetalternativ. Där skall det under fliken "allmänt" finnas ett val som heter "webhistorik". Där rensar du din cach. Om du använder Firefox så är det "verktyg - inställningar, Välj fliken avancerat. Där hittar du en knapp som rensar cachen.

Fungerar det inte då... så vet jag inte... Det enda man kan undra är vilken webläsare har du? version? språk? Men du skall inte ha några större problem med de flesta av webläsarna, även äldre skall fungera då sidan är kodad med enkel Html.

Så jag tror att det är cachen som spökar för dig. Testa det. Annars kan du maila mig så skall vi se om vi kan hitta en lösning. :)
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Tjohoo! Det var precis vad som behövdes. En liten rensning gjorde susen. Tack, nu ska jag sitta ner och njuta av alla fina bilder :bow:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: __sofia__
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 875
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Hästnyheter (Hällekis-Kuriren) Medeltidens Värld, Götene, kommer redan i samband med att anläggningen öppnas för allmänheten, helgen den 31 maj...
Svar
2
· Visningar
1 163
Senast: horsemanship
·
Gravid - 1år Nu när alla andra har sina "egna" trådar, kan väl vi också ha en? Vore kul att höra lite om hur det går för alla, hur vardagen ser ut...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 406
Senast: Freyja_bus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp