Rikstorneringen 2008

Sv: Rikstorneringen 2008

Resultat indi Final

1 Lyckans Riddare (Torneamentum) 167 p
2 Riddaren av Silverkorset (Torneamentum) 140 p
3 Kunskapens Riddare (Torneamentum) 135 p
4 Den Kluvna Liljan (St. Nicolai) 130 p
5 Den Gothiske Tjuren (Infensus) 127 p
6 Riddaren Hans af Wisby (Torneamentum) 114 p
7 Lord Krumme ( St. Nicolai ) 113 p
8 Den Magiska Kraftens Riddare (Torneamentum)112 p
9 Bernhard den Store ( Infensus) 106 p
10 Riddare Roth af Lundsbrunn ( Infensus) 99 p
11 Sir Lancelot (St. Nicolai) 94 p
12 Riddaren av Amneholm (St. Nicolai) 90 p
 
Sv: Rikstorneringen 2008

13 Svarta Blixten (St. Nicolai) 49 p
13 Riddaren af Camarque (Celeres Nordica) 49 p
15 Riddare Stålhandske (Infensus) 48 p
17 Riddaren av Tvenne Pilar (Torneamentum) 47 p
17 Herman från Rudbäcksdal (Infensus) 47 p
19 Örnen från Bysans (Celeres Nordica) 45 p
20 Enhörningens Riddare (Celeres Nordica) 44 p
21 Riddaren av Norrby (Nordic Knights) 42 p
21 Riddare Cerberus (Celeres Nordica) 42 p
23 Jorden och Skogarnas riddare (Torneamentum) 41 p
24 Slagbjörnens Hämnare (Celeres Nordica) 39 p
24 Den vita örnen (St. Nicolai) 39 p
26 Vargarnas Fürste (Infensus) 36 p
27 Riddare Pegasus (Bockens Kämpar) 35 p
28 Gyllene Lejonet (Celeres Nordica) 32 p
29 Riddare Bockskägg (Bockens Kämpar) 31 p
30 Lord Ilex Twig (St. Nicolai) 28 p
31 Riddare Skörd av Hammarskogen(Bockens Kämpar) 27 p
32 Tvehövdade Örnen (Celeres Nordica) 26 p
33 Riddare Lejongap (Infensus) 22 p
34 Lindormens Beskyddare (Infensus) 17 p
35 Riddare Silvermåne (Bockens Kämpar) 10 p
35 Riddare Salo af Telgehus (Bockens Kämpar) 10 p
37 Riddare Draköga (Celeres Nordica) 4 p
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Resultat lag tävlan Rikstorneringen 2008


1 Torneamentum 377 p
2 St. Nicolai 337 p
3 Infensus 289 p
4 Celeres Nordica 191 p
 
Sv: Rikstorneringen 2008

SRS hemsida är nu uppdaterad med resultat och lite bilder :)
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Snyggt jobbat! Använder du nått program för att förminska fler bilder samtidigt eller sitter du och pillrar med dom i PS?

Vikten av ett bra stativ bevisades klart av dina bilder. Fick förfrågan om jag ville ha ett nytt när jag fyllde år men då tyckte jag att det gamla fungerade så bra. Nästa gång jag använde det pajade det... Typiskt va ;)
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Jag har bestämt mig för att komma ner minst 1 gång till i sommar (sambon har ingen talan *hehe*) och det lär bli tjejhelgen i första hand! Hoppas vi ses då :)

Det kan du ge dig på :laugh: Det finns ingenting som kan stoppa mig från att vara med. kommer med stor sannolikhet att tillbringa så mycket ledig tid som möjligt ute på MV ihop med mina kamrater. och nedrans va skoj det ska bli med alla tuffa brudar.. ser fram emot det.
 
Sv: Rikstorneringen 2008

*kl*

Vill bara tacka alla som var på MV i helgen, det var supertrevligt :D

sen att det gick så lysande bra för roth är ju också underbart.. En sån här till dig goding :bow:
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Åhh, och jag som inte kom iväg:mad:
Såg ju fram emot att träffa på lite riddare och se mig om på Medeltidens värld.
Får väl se vart jag håller hus till nästa SM.
Förresten, snygga bilder Scorpan;)
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Jättebra arr, Infensus-folket var supertrevliga och oerhört hjälpsamma hela helgen. Jag tror alla i CN håller med om att ni gjorde en underbar insats... vi kan ju knappast vara nöjda med vår egen :o (även om vi ju visste redan innan att vi knappast skulle vara kandidater för guldet i år)...
 
Sv: Rikstorneringen 2008

*kl*

Vill bara tacka alla som var på MV i helgen, det var supertrevligt :D

sen att det gick så lysande bra för roth är ju också underbart.. En sån här till dig goding :bow:

Tack sjäv för att du är världens bästa väpnar som tar hand lilla Kirre och roten :bow:
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Jättebra arr, Infensus-folket var supertrevliga och oerhört hjälpsamma hela helgen. Jag tror alla i CN håller med om att ni gjorde en underbar insats... vi kan ju knappast vara nöjda med vår egen :o (även om vi ju visste redan innan att vi knappast skulle vara kandidater för guldet i år)...

TACKAR :bow::bow:
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Snyggt jobbat! Använder du nått program för att förminska fler bilder samtidigt eller sitter du och pillrar med dom i PS?

Vikten av ett bra stativ bevisades klart av dina bilder. Fick förfrågan om jag ville ha ett nytt när jag fyllde år men då tyckte jag att det gamla fungerade så bra. Nästa gång jag använde det pajade det... Typiskt va ;)

Tackar. Det beror på, de bilder som jag anser vara tillräckligt bra går igenom en behandling i PS. Annars så har jag ett program som skapar Tumbs och html i (Batch Tumbs) samma veva :) ganska enkelt för att få ut "alla" bilderna.
 
Sv: Rikstorneringen 2008

är det ett gratisprog? var hittar jag det isf? *Tindrar sött*

Du förresten - Ska vi battla lite bara för skoj skull? Man mot man i fotografering ;) 3 bilder i var: Bästa Action, Bästa porträtt och Bästa humor?
Vi väljer ut egna bilder och lägger upp dom här i tråden för dom andra att klanka ner på *fniss* Vi var väl konkurenter va? (verkligen bra såna som räddar kameror, delar skugga och erbjuder urtankning åt varandra...)

Jag har inte ens kommit till söndagens bilder än, ska försöka sätta mig i helgen när pappan till monstret är hemma ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Rikstorneringen 2008

är det ett gratisprog? var hittar jag det isf? *Tindrar sött*

Du förresten - Ska vi battla lite bara för skoj skull? Man mot man i fotografering ;) 3 bilder i var: Bästa Action, Bästa porträtt och Bästa humor?
Vi väljer ut egna bilder och lägger upp dom här i tråden för dom andra att klanka ner på *fniss* Vi var väl konkurenter va? (verkligen bra såna som räddar kameror, delar skugga och erbjuder urtankning åt varandra...)

Jag har inte ens kommit till söndagens bilder än, ska försöka sätta mig i helgen när pappan till monstret är hemma ;)

Ja, det är ett gratisprog. Jag kan nog maila över det (om du vill :) ).

Battla? :D ojdå.... du vinner :devil: men visst... skall försöka ta mig tid (det man har tyvärr lite av) att fixa nått...

Annars så kan jag nu säga (i denna stund) att jag "tankar" upp drygt 1400 bilder till SRS hemsida. Alla bilder är i förminskat orginal. Ingen PS där :)... Och det är endast från lördagens tävlingar!!!

Jag har nu kommit till 77 bilder.... *suck* kommer att ta tid att få över allt :(

Bilderna finns under länken SM Resultat på http://www.riddarsällskap.se/meny.htm
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: __sofia__
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 875
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Hästnyheter (Hällekis-Kuriren) Medeltidens Värld, Götene, kommer redan i samband med att anläggningen öppnas för allmänheten, helgen den 31 maj...
Svar
2
· Visningar
1 163
Senast: horsemanship
·
Gravid - 1år Nu när alla andra har sina "egna" trådar, kan väl vi också ha en? Vore kul att höra lite om hur det går för alla, hur vardagen ser ut...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 405
Senast: Freyja_bus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp