Bukefalos 28 år!

Rikstorneringen 2008

Sv: Rikstorneringen 2008

kl
Slänger in en fråga här då det troligast är att få napp bland er riddare här! Ngn av er som brukar/har häckat på södra öland sommartid? Kanske ska tillbaka nu i sommar?:angel:
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Sen måste man ju heja fram alla härliga människor! (vadå? Är SM en tävling? Det har jag aldrig greppat... *fniss*)

Haha, SM är en tävling på liv och död. Helst borde vi använda skarpa lansar och rida man mot man och ha ihjäl varandra :bump::bump::bump:

Nä, du får gärna heja fram mig om du vill, min fanclub består än så länge bara av en person, jag själv, förstår iiiiiiiinte varför inte fler vill vara med :confused::p....
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Så jag räknas inte med i din fanclub Lejonet? Det tycker jag är lite elakt...
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Och jag :angel:

Ne, jag har inte gått under jorden... har bara haft en mycket busy höst... Svar på mail kommer snart :crazy:
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Haha, SM är en tävling på liv och död. Helst borde vi använda skarpa lansar och rida man mot man och ha ihjäl varandra :bump::bump::bump:

Nä, du får gärna heja fram mig om du vill, min fanclub består än så länge bara av en person, jag själv, förstår iiiiiiiinte varför inte fler vill vara med :confused::p....

hehehe ja du då skulle vi nog ha kul...
Klart jag ska heja på dig!
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Ååååååååhhhh, så rörd jag blir:cry: :love::)
Sael, SweetSelene och Scorpan, ni får alla tre bli hedersmedlemmar i min fanclub!!!!

Jag kan meddela att under sista spelet för säsongen tog jag livsfarliga 4 poäng på 5 grenar och blev nästan slagen av hästen i man mot man, så jag verkar vara i min sedvanliga sm-form redan nu...:angel:
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Du ser att alla våra nick's börjar på S... Måste ju betyda nånting tycker man ;)
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Du ser att alla våra nick's börjar på S... Måste ju betyda nånting tycker man ;)

S som i seger!!!! Ååh, jag kommer vinna i år....:banana:

Fast vänta nu.... hmm..... kan ju betyda S som i sist...:eek:
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Då har vi tränat fördigt för i år det var inte många som var på träningen dom var ute på andra uppdrag
vi tränade på tre kombi med lans och kudde jag fick en kudde som var 5 X 5 cm som jag träffade
Våran nästa träning är den 13 jan
vi var på ARN filmen i går den var bra :bump::bump: men dom hade tagit bort en hel del från böckerna
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Jag tänkte faktiskt ta mig till en bio efter jul och kolla in Arn-filmen, annars unnar jag mig aldrig sån lyx (häst+student=fattig), men det är ju ändå jul :)
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Jag tänkte faktiskt ta mig till en bio efter jul och kolla in Arn-filmen, annars unnar jag mig aldrig sån lyx (häst+student=fattig), men det är ju ändå jul :)

Det tycker jag att du gör rätt man måste unna sig lite lyx i bland

(Hur går det med måtten på skölden )
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Oj, sorry, det hade jag helt glömt bort. Kontaktar dig via pm inom några dagar.
 
Sv: Rikstorneringen 2008

här min nya sköld
17493839.jpg


Infensus kommer att börja träna den 13 jan och sedan ska vi ha en träningshelg den 26-27 jan
 
Sv: Rikstorneringen 2008

Blir schabraket helsvart i övrigt, eller ligger det svarta tyget bara som bakgrund för fotot?

CN börjar träna officiellt 20 januari, men givetvis finns det vissa nördar (jag nämner inget visst lejon) som redan börjat lite igen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 243
Senast: __sofia__
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 048
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Hästnyheter (Hällekis-Kuriren) Medeltidens Värld, Götene, kommer redan i samband med att anläggningen öppnas för allmänheten, helgen den 31 maj...
Svar
2
· Visningar
1 167
Senast: horsemanship
·
Gravid - 1år Nu när alla andra har sina "egna" trådar, kan väl vi också ha en? Vore kul att höra lite om hur det går för alla, hur vardagen ser ut...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 585
Senast: Freyja_bus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp