Riktigt vackra bilder på era hundar

Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

*KL*

Jag har nog inte postat en av mina favoritbilder i den här tråden:
22590_1353705430.jpg


Den här gillar jag också. Det känns som en rättvis exteriörbild på henne och jag gillar ljuset.
W.jpg


Sedan gillar jag den här:
Wahidah.jpg


Det roliga är att alla de tre bilderna är fotade på samma ställe, ett ställe som jag bara åker till någon gång ibland, men varje gång jag varit där har jag kommit hem med någon ny favoritbild i kameran :D
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Den första bilden är otroligt vacker. Den ser ut som en målning. Snart kommer jag upp och då MÅSTE du fota min hund :D
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

JAG skulle vilja ha den som tavla hemma hos mig :D Ska bara skramla ihop till en tågbiljett så kommer jag som en oljad blixt!
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

*kl*

Gud vilka vackra bilder alla lägger ut :love:

Här är en bild jag tycker väldigt mycket om. Det är på min Wachtelkille, här 4 månader gammal.

IMGP0747.jpg

Kan ju uppdatera med en bild på Ipod från i höstas, nu när han är lite äldre, 5 år i maj för att vara mer precis :)

ipod4aringr_zps7b1fe91a.jpg


Och en annan där han är 2, men som jag tycker mycket om :love:

fining_zps0ff7f336.jpg
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Fantastiskt vackra och bra bilder! Förstår att du är nöjd med dem. Med en sådan modell går det nog inte att göra fel heller :d
 

Liknande trådar

Övr. Hund Det har gått knappa 9 dagar nu. Det är fortfarande lika tomt, och tårarna bränner konstant i ögonen. Jag förväntar mig fortfarande att...
2
Svar
25
· Visningar
2 582
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vi har ju som sagt en ny hund på ett år..på måndag har han varit här i en vecka. Han är väldigt snäll och verkar kommit in i sin nya...
2
Svar
27
· Visningar
2 199
Senast: Nougat
·
H
Övr. Hund Har du en hund som fick en dålig start i livet pga svält eller allmän vanvård. Berätta gärna hur det gick till o lägga gärna in bilder...
Svar
9
· Visningar
1 213
Senast: Angely
·
H
Övr. Hund Startar en ny tråd då ja tycker att den andra spårade ut totalt. Denna tråden ska innehålla bilder som ej är *Gryniga *Suddiga...
13 14 15
Svar
280
· Visningar
16 839
Senast: jassica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp