Bukefalos 28 år!

vackra Bilder På Era Hundar =)

H

HeRomer

Startar en ny tråd då ja tycker att den andra spårade ut totalt.

Denna tråden ska innehålla bilder som ej är
*Gryniga
*Suddiga
*Massa saker som stör

Så hoppas vi kan försöka hålla oss till dessa regler:cool:

Tex en sån här bild :) Om den kan va godkänd.. men ungefär såna här o mkt finare.. :) :)

 
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

18723095.jpg


jag är inte direkt nån bra fotograf, men det syns nog...
 
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

oj, läste nu i den andra tråden att det int var såna är "svensson-bolder" du ville ha, men för mig är denna bilden vacker men vill du att jag ta bort den får du skicka ett PM! :p
 
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

Men dendär bilden innehåller en massa i bakrunden som stör tycker jag ;)

Om vi nu ska vara petiga..

Dock håller jag gärna på att bilder man lägger ini just denna tråd ska vara fotomässigt snygga och av folk som kan fotografera, andra vanliga bildtrådar finns det gott om redan .



Jag kan det inte ta bra bilder och min hund ser galen ut på alla kort så jag väljer att stå över denna tråd.
 
Senast ändrad:
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

Ok då va min bild ej vacker.. men iaf i smak som den.. så de bilder som e postade i dena tråden är ej vackra.. så försök at komma ihåg e suddiga o liknande..
Hoppas det kan respekteras.. :) det viktigaste e att de ej är suddiga/gryniga...

Finns som ngn annan skrev massa av vanliga trådar emd vanliga bilder på hundar..
 
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

Men om det ska vara snygga bilder rent fotografiskt så ska det ;)

Din bild är vacker och hunden likaså, men fotografiskt sett så är bakrunden lite råddig.
 
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

denna bilden kanske kan va som de bilder som får lägags in.. ej suddig, o ej ngn störande...

 
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

fröstår inte riktigt vad du menar ?
 
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

Kasper:
2bf36b90d53cc9c189539be3fb4b5d321.jpg

45772_11815586271.jpg
72820_11886648401.jpg

KopiaavDSC_2070.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

Där har vi 4 vackra bilder. ej suddiga o det som synes i bakgrunden stör ej.. :) :)
 
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

Men om det ska vara snygga bilder rent fotografiskt så ska det ;)

Din bild är vacker och hunden likaså, men fotografiskt sett så är bakrunden lite råddig.

Bara lite funderande men egentligen borde väl bakgrunden kunna vara ganska rörig sålänge den inte är i fokus utan blir suddig.
 
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

Jo det är klart den kan, men just den bilden var för rörigt iaf för min smak.
 
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

Jag gillade andra bilden! Det som var något irriterande är att den är lite tight klippt på ena sidan. Sen att det är något mycket luft mellan öronen och upp till kanten. Hade hellre sett lite mer av hunden. Men annars fin bild!
 
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

KL

Hoppas att den här duger

Semester075_edited.jpg


Fast lite suddig är den ju
 
Senast ändrad:
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

Jag gillade andra bilden! Det som var något irriterande är att den är lite tight klippt på ena sidan. Sen att det är något mycket luft mellan öronen och upp till kanten. Hade hellre sett lite mer av hunden. Men annars fin bild!

Tack!
Jo kan hålla med om att de kunde varit mer på andra sidan.
Beskärde den lite konsigt. Orginal ser ut så, man ser bara huvudet
http://i231.photobucket.com/albums/ee237/Missel88/Nov 2007/19 Nov/2007-11-19080.jpg
 
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

Haha jag tänkte precis samma sak, att man skulle starta en nu sådan här tråd:rofl: hoppas den här går bättre. fast jag vet inte om jag vågar lägga ut mina bilder igen:angel:
 
Sv: vackra Bilder På Era Hundar =)

Jättesöt bild, men försök få med mer av hunden. Alltså mer av bröst osv. Hundar med ståndöron kan vara lustiga att få bra porträttbilder på. Då beskärningen kan göra att det blir mkt luft vid öron och inget under eller hur man ska förklara.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 292
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har lite funderingar på det här med hund. Mer och mer önskar jag att jag hade en hund i mitt liv, jag ströläser lite trådar här på...
Svar
16
· Visningar
1 525
Senast: Lingon
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 682
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 568
Senast: karl_h
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp