Bukefalos 28 år!

Så befriande att vara här.

Kommer ihåg dig. Taxichaffis?

Kommer ihåg att du hade nåt trubbel, men kommer inte ihåg vad...
Välkommen tillbaka!
 
för 8 år sedan slutade jag att besöka Buke, för att min fru önskade det.

nu när jag har skilt mig så är det så befriande att vara här. Tack för det finns kvar.

Välkommen tillbaka! Jag känner igen ditt nick, det känns inte som 8 år sedan du var här.
 
Jag minns att du körde taxi, ville skriva en bok och att du hade dyslexi (fast den tycks du ha hittat verktyg för nu?)
 
Jag minns att du körde taxi, ville skriva en bok och att du hade dyslexi (fast den tycks du ha hittat verktyg för nu?)
Jag har skrivit en bok om dyslexi men den blev för personlig. Ligger i bankfack. Ska doneras till något museum som är intresserad av detta när jag dör. om 50 år. Skrev en bok som blev skräp om min uppväxt utan de mörka sidorna, kasserad. skrev en avhandling om elkablar i industriella byggnader (sömnpiller). Så jag har lärt mig skriva. :)
 
Jag känner inte alls igen dig men jag har nog mest varit aktiv de senaste åren.:)

Trevligt i alla fall att du hittat tillbaka.
 
Välkommen tillbaka!
Vi har saknat dig. Ett av de där nicken som gick upp i rök och man (jag) undrat över.
 

Liknande trådar

Tjatter Något jag verkligen gillar är blandningen av människor här och att vi pratar om allt och inget. För många år sedan såg jag en tråd där...
2
Svar
32
· Visningar
3 166
Senast: Rie
·
Mat Vi har besök i helgen och jag har tänkt att vi ska bjuda på "hemmaproducerad mat" (så långt det är möjligt). Men, jag som inte ätit kött...
2
Svar
21
· Visningar
1 041
Senast: ameo
·
  • Artikel
Dagbok För mig att lämna buke. Fick en trofé för någon vecka sedan, 19 år. Helt galet 😅 Jag är så glad för alla människor jag lärt känna och...
Svar
13
· Visningar
2 273
Senast: Fetaost
·
Hemmet Jag har en luftvärmepump som jag har påslagen denna vinter. Den låter illa. Ofta när jag sitter vid datorn som är precis under den, så...
Svar
12
· Visningar
502
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp