Bukefalos 28 år!

Så befriande att vara här.

Det är jag aldrig någonstans, vågar inte. För skulle jag råka logga ut mig av misstag kommer jag inte igen. Återställning av lösenord går ju till en mail, och jag minns aldrig vilken mail jag använt till vilket konto och framförallt inte lösenorden till mina olika mailadresser.

Ah, jag är inloggad på mobilen enbart, så tappar jag den har jag större bekymmer än buke-lösen.
 
Välkommen tillbaka!
Vi har saknat dig. Ett av de där nicken som gick upp i rök och man (jag) undrat över.
Hej tanten, jag vet jag försvann, för de ber jag ursäkt för men jag har förklarat varför och nu är jag glad att jag är tillbaka.
 
Jag minns ditt nick! Du hade en trana, eller fågel iaf på din avatar (där kanske jag minns fel). Välkommen tillbaka! :)
 
Hej Tranan. Jag minns dig också mycket väl. Men är inte direkt aktiv längre. Säger som många fler. 8 år!! Där påminde du min om att tiden faktiskt går.
 

Liknande trådar

Tjatter Något jag verkligen gillar är blandningen av människor här och att vi pratar om allt och inget. För många år sedan såg jag en tråd där...
2
Svar
32
· Visningar
3 179
Senast: Rie
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 567
Senast: MML
·
Mat Vi har besök i helgen och jag har tänkt att vi ska bjuda på "hemmaproducerad mat" (så långt det är möjligt). Men, jag som inte ätit kött...
2
Svar
21
· Visningar
1 059
Senast: ameo
·
  • Artikel
Dagbok För mig att lämna buke. Fick en trofé för någon vecka sedan, 19 år. Helt galet 😅 Jag är så glad för alla människor jag lärt känna och...
Svar
13
· Visningar
2 280
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp